Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Egentlig syns jeg tiden fra jeg testa positivt til nå har gått fort Testa positivt i august. Nå er jeg halvveis i svangerskapet og synes nesten tiden står stille. Åh, det er så lenge til påske! Kjenner meg langt mer utålmodig denne gangen! Anonymous poster hash: 6f28a...c01
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Egentlig syns jeg tiden fra jeg testa positivt til nå har gått fort Testa positivt i august. Nå er jeg halvveis i svangerskapet og synes nesten tiden står stille. Åh, det er så lenge til påske! Kjenner meg langt mer utålmodig denne gangen! Anonymous poster hash: 6f28a...c01 syns det har gått ille sakte hele tiden jeg. Har da ca termin samtidig som deg da, og må igrunn si det er gørr å vente. Anonymous poster hash: 58f45...893
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Har erfart at tiden har sneglet seg veldig særlig i sistre trimester av svangerskapet. Er selv i gang med prøving, akkurat nå snegler tiden seg noe jævlig, nylig tatt ut hormonspiral så venter på å finne ut hvordan syklusen fungerer. Enda godt jeg skal i gsng med juleforberedelser til helga, da tenker jeg tida går litt fortere. Anonymous poster hash: 7697e...e10
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Nei, synes det går knallfort. Føler nesten jeg teller uker som dager, selv om jeg har visst om graviditeten fra uke 3. Men det er mitt tredje barn! Så jeg har kanskje ikke tid til å tenke på det som de andre to gangene. Med nr 1 gikk det tregt, med nr 2 passe, nå går det fort, Anonymous poster hash: 736e3...0be
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Med første barnet gikk det ufattelig sakte, men da prøvde vi lenge før jeg ble gravid også, så tålmodigheten var allerede på forhånd litt tynnslitt. Denne gangen raser ukene avgårde og jeg er nesten litt lei meg for at 1. trimester snart er over, Synes testen var positiv i går og så er jeg allerede i uke 14. Redd jeg ikke skal ha noe klart når ungen kommer og være helt uforberedt.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Nr en gikk tregt..Var fødeklar etter 16 uker..La på meg en kilo i uka hele veien, og generelt en del småplager. Lite visste jeg hvor slitsomt det er med barn som snur døgnet, sover fra 0700 til 1900 og våken fra 1900 til 0700i tre åneder,- og som deretter ikke sover på dagtid og starter dagen 0515 i tre år...... Med nummer to gikk det ALT for fort. Svangerskapet var "umerkbart", trente, jobbet og levde som før hele veien, og var IKKE fødeklar.....Selv om jeg var hellig overbevist om at ungen sikkert kom til og være roligere og sove LITT bedre enn nummer en... 5dager over tiden kom babyen, og ting ble MYE verre enn med nummer en..Etter 3 år sov barnet ENDELIG natten over... Mulig jeg følte det på kroppen, derfor svangerskap to gikk "for fort" Anonymous poster hash: 7bea2...789
Groosalugg Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Nei, synes tiden går ufattelig fort. Er allerede 37+2 så her er det bare å innse at det snart kommer en baby. Pussige greier ettersom det føles som om jeg fikk positiv test i forrige uke eller noe.. Her er det 3 skolebarn fra før som trenger oppfølging så har vel ikke hatt tid til å tenke så mye på det kanskje, i tillegg måtte vi pusse opp et rom og gjøre en del i huset så det har vært en del å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 gått FORT frem til de siste 3 ukene nå... SNEGL !!!!!!!! Anonymous poster hash: 3cfec...2d8
Gjest Østfold-80 Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Har gått fort frem til nå synes jeg... Nå er jeg 25 uker og dritt lei!! Begynner å få litt plager,så det er nok det som gjør det. Føler også nå at vente tiden er litt lang. Veldig glad for at jeg fortsatt klarer å jobbe litt...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Ja det går sakte fordi at jeg er så dårlig. Må ta pauser opp til bilen som står 300 m unna. Er i uke 29 nå og skal settes igang 2 uker før termin så det blir godt å få overstått! Anonymous poster hash: d29db...cc9
Edelweis Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 åh, ikke snakk. det går så treigt at. hadde nok gått raskere om jeg hadde kunnet jobbe, men jeg har vært sykemeldt siden uke 15 og har bare kunnet sitte å ikke gjøre noe nesten heldigvis ferdig innen 3 uker da!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Jeg syntes det går skikkelig treigt, selvom jeg bare er i uke 7. Jeg er skikkelig dårlig, kvlm og kaster opp hele dagen, er så sliten at det eneste jeg gjør er å sove og innimellom do løpingen så ligger jeg på sofaen å slapper av. Jeg håper så inderlig at kvalmen og trøttheten gir seg snart slik at jeg kan fungere normalt igjen. Har en liten en på snart 2 fra før og jeg får så utrolig dårlig samvittighet når jeg ikke har overskudd til å være med å leke, eller gå tur på lekeplassen osv. Så her snegler det seg virkelig sakte avgårde.. Anonymous poster hash: 9ef08...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå