Gå til innhold

Konsert på Telenor arena - hotell hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært på konsert der før. Er det greit å ha hotell i Oslo eller bør man være nærmere? Hvor langt er det og hvordan er det å komme seg dit?

Anonymous poster hash: cee74...020

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo to hoteller rett i nærheten på Fornebu. Men der skjer det jo ikke så mye annet, så det kommer an på om du kun skal på konsert eller om du skal ha litt ferie også. Om det er det siste ville jeg valgt hotell i Oslo sentrum, på Aker Brygge, Vika eller lignende, evt. Sandvika. Da kommer du deg enkelt til Fornebu med buss eller taxi :)

Anonymous poster hash: 5961b...a27
Skrevet

Takk for svar. Vi tar nattog bortover sånn at vi har hele dagen før konserten, men tar nok tog hjem igjen på formiddagen dagen etter konserten. Best med hotell i Oslo da kanskje?

Hi

Skrevet

Jeg ville bodd i Oslo da ja :) Fornebu er fint å gå tur eller spise lunch om det er fint vær, men ikke så bra at jeg ville dratt dit på ferie :P

Skrevet

Jeg ville bodd i Oslo da ja :) Fornebu er fint å gå tur eller spise lunch om det er fint vær, men ikke så bra at jeg ville dratt dit på ferie :P

Takk igjen :) vi har faktisk bryllupsdag samtidig så vurderer en natt på SAS-hotellet :) Er det forresten langt til Telenor arena? Takk for at du gidder ;)

Hi

Skrevet

Ta toget fra Oslo S til Lysaker (tar ikke mange minuttene), og deretter bussen videre til Telenor Arena. Bussene fra Lysaker ut til Fornebu går kontinuerlig, og tar omkring 5 minutter.

Jeg ville også bodd i sentrum, fordi det er ingenting som skjer på Fornebu på kveldstid.

God tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...