Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Har aldri vært på konsert der før. Er det greit å ha hotell i Oslo eller bør man være nærmere? Hvor langt er det og hvordan er det å komme seg dit? Anonymous poster hash: cee74...020
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Det er jo to hoteller rett i nærheten på Fornebu. Men der skjer det jo ikke så mye annet, så det kommer an på om du kun skal på konsert eller om du skal ha litt ferie også. Om det er det siste ville jeg valgt hotell i Oslo sentrum, på Aker Brygge, Vika eller lignende, evt. Sandvika. Da kommer du deg enkelt til Fornebu med buss eller taxi Anonymous poster hash: 5961b...a27
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Takk for svar. Vi tar nattog bortover sånn at vi har hele dagen før konserten, men tar nok tog hjem igjen på formiddagen dagen etter konserten. Best med hotell i Oslo da kanskje? Hi Anonymous poster hash: cee74...020
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Jeg ville bodd i Oslo da ja Fornebu er fint å gå tur eller spise lunch om det er fint vær, men ikke så bra at jeg ville dratt dit på ferie Anonymous poster hash: 5961b...a27
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Jeg ville bodd i Oslo da ja Fornebu er fint å gå tur eller spise lunch om det er fint vær, men ikke så bra at jeg ville dratt dit på ferie Anonymous poster hash: 5961b...a27 Takk igjen vi har faktisk bryllupsdag samtidig så vurderer en natt på SAS-hotellet Er det forresten langt til Telenor arena? Takk for at du gidder Hi Anonymous poster hash: cee74...020
Gjest Kira Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Ta toget fra Oslo S til Lysaker (tar ikke mange minuttene), og deretter bussen videre til Telenor Arena. Bussene fra Lysaker ut til Fornebu går kontinuerlig, og tar omkring 5 minutter. Jeg ville også bodd i sentrum, fordi det er ingenting som skjer på Fornebu på kveldstid. God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå