Gå til innhold

Cilit Bang. Fungerer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper min gamle far å vaske til jul, som enslig er ikke vasking det han er flinkest på tydeligvis. :P Dusjen er skikkelig skitten og jeg rett og slett gruer meg for å begynne da det er helt gjenngrodd bokstavlig talt. Virker det slik reklamen sier at det bare er å spraye på og skylle av? Tviler på det hehe, men hadde vært kjekt med en vidunderkur, ellers blir jeg inne på badet i dag :P

Anonymous poster hash: e69b1...3fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke like bra som reklamen, men utrolig bra, ja.

Absolutt verdt pengene.

På Kiwi selger de også noen svamper, husker ikke merket, i to-pakning til rundt 25kr..de tar ordentlig inngrodd dusj-dritt. Kjøpte disse da jeg flyttet inn i en uvasket leilighet, og de var fantastiske.

Skrevet

Reklamen overdriver ja. Likevel vil jeg si den er imponerende og ja, absolutt veldig verdt pengene! Veldig! Tar så godt som alt av dritt, bare det får virke litt.

Anonymous poster hash: 8532e...390
Skrevet

Bakepulver og sitron er veldig bra for å få ren dusj, tar litt mer tid men du slipper å bli dårlig av lukten ;) ( hiver bare bakepulver i bunnen/gulvet og har sitron på. Begynner å boble så er et bare å ta en svamp eller hva du vil bruke å gni inn på veggene.

Cilit bang funker men lukter mye og lenge synes jeg. Må gjærne skrivne for å få ent uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...