Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Del Skrevet 26. november 2013 Nå vil jeg ikke ha en diskusjon om hva alle andre mener, men hva mener du? Jeg skulle egentlig ut på tur i dag, men da gradestokken viste -6,7 så fant jeg endelig en unnskyldning for å tilbringe dagen på sofaen. Jeg er egentlig litt sliten etter helgen, men vet jeg skulle trengt trimmen. Dessuten vet jeg at jeg hadde måttet amme ute, så enn så lenge er -5 min nedre grense. Babyen er 11 uker. Men det er vindstille da, så sitter her med litt dårlig samvittighet og! *Sofagris* Anonymous poster hash: ab7bd...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 26. november 2013 #2 Del Skrevet 26. november 2013 Hvis du skal amme ute er jeg helt enig. Hvis det kun er tur tenker jeg at det kan krype litt lavere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Blaise. Skrevet 26. november 2013 #3 Del Skrevet 26. november 2013 Her er grensen litt høyere enn det, men jeg har ikke funnet ut hvor den går ennå Lille knøtt vil kun sove i vogna si, og vi pleier å være ute 2,5-3 timer midt på dagen. Får ikke hun sovet de timene så tør jeg ikke tenke på hvordan kvelden blir... Så jeg håper at det ikke blir kaldere enn -10 før hun har lært seg å sove inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tro1986 Skrevet 26. november 2013 #4 Del Skrevet 26. november 2013 Tok med vognen inn når d var for kaldt til at han kunne sove ute i den, trillet da liten tur til han sovnet og tok med bagen inn og satte på rommet hans med vinduet åpent:) han er født i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå