Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Går det for dere hver gang? Vi sliter i sexlivet. Han er veldig fornøyd, så det er vel igrunn jeg som sliter. Han er vel litt usikker. I mange år var det hans behov som kom først. Var aldri snakk om å ta på meg etter sexen. Bare holde rundt meg. Heldig om det gikk for meg en gang i året. Tok etterhvert opp dette skikkelig. Slet da med å slappe av skikkelig når han prøvde å tilfredsstille meg. Dette jobbet vi endel med, og sexen ble kjempe bra! Så plutselig forandret det seg. Hadde kanskje sex sent om kvelden, han fikk sitt og jeg ble liggende igjen utilfredsstilt. Eller jeg måtte "ordne" det selv. Sakte, men sikkert har jeg trukket meg tilbake. Nå er det slik som det var før. Han prøvde å gjøre det godt for meg i går, men jeg klarte ikke slappe av. Det at ha sliter med å komme altfor fort i tillegg, gjør at sexen blir litt "bortkastet" for meg. Han vil gjerne at jeg skal ha det godt, og sier det ikke er så morsomt for han heller. Mens jeg til tider har følt meg som en "tømme maskin" som ikke har vert verdt å ta på. Dagens utblåsning! Anonymous poster hash: 74e56...371
<3 2G <3 Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Om gubben får velge så kommer jeg hver gang Er jo ikke hans jobb å gå deg til å komme, bare den som hjelper til. Har du lite tillit til han så blir det så klart vanskeligere. Hva med at du starter før han får bli med så du er mer klar når han begynner å delta? Snakke sammen og ha tålmod er veldig viktig uansett.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Kjøp deg en klitorisvibrator som du bruker under akten funker fint her Eller han slikker meg til orgasme før han kommer selv. De blir jo helt dau etter sex vettu, tiltak og begynne på deg da Anonymous poster hash: a9016...834
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Ja dere bør satse mer på hva dere gjør FØR og ikke etterpå Ellers hadde dere hatt veldig godt av å gå til en sexolog! Anonymous poster hash: f741e...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå