Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Har fått med meg at Julekongen skal gå, men snuppa mi på 8 påstår hardnakket at jul i svingen også kommer. Noen som vet? Anonymous poster hash: abf7b...d6c
Babykilo Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Jul i svingen. Har det fra NRK sin programreklame.
Cat.68 Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Det blir Jul i svingen på Nrk i år.Det gleder vi oss veldig til
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Ja, det blir vist den serien. Jeg skulle gjerne sett at det var noe annet. Hele miljøet i den grenda er så karikert at det er pinlig og hvorfor finnes det hverken skole eller TV der? Alle foreldrene er hjemme bestandig osv. For all del. Serien er ganske morsom, men den beskriver en verden som ikke finnes samtidig som den gir seg ut for å være jordnær og ekte. Anonymous poster hash: 0b83d...d8c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Altså bare Jul i svingen da, og ikke Julekongen…..? Anonymous poster hash: abf7b...d6c
Groosalugg Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Jeg elsker jul i svingen! Spesielt den episoden hvor Klara mener hun har vært i Kina. Superfestlig!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Barna mine har ALDRI likt det. Eldste er 10 og har vel hatt med seg et par runder. Minsten er 6, og har også hatt en omgang...De har sett reklame for den i år, gutten skal synge sangen (kjenningsmelodien) med klassen på sin juleavslutning,- men ingen av de vil se den...Jeg prøvde, litt entusiastisk, og gjøre det spennende og noe vi skal glede oss til og se sammen, "du kan se på TV'n på loftstua du mamma".....Var svaret jeg fikk da.... Jenta skal se Fleksnes med meg da, hun syntes det så fantastiks morsomt ut (????), mens gutten helst vil se "nissene over skog og hei",- men det blir for sent...Blir kun på fredaer og lørdager i såfall..Verste er at han til tross for sin alder, helt sikkert kommer til og le masse av det Julekongen syntes de faktsik var veldig bra, go jenta har sett noen av de danske julekalenderene som ha gått. De har jo vært kjempespennende noen av de Synd de bare skal sende "julefergå" og "The Julekalender".."Julefergå" er jo bare tragisk da..Spansk/norsk eller "sporsk"..ha-ha... NOPE,-bare Teit.. Anonymous poster hash: c7eeb...fa9
Elskerhøsten2014 Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Så koslig, elsker den julekalenderen,eneste som minner meg og de gamle blir nok fint for lille og det
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Er det nyprodusert eller blir det den som allerede er vist før? Anonymous poster hash: 70839...6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå