Gå til innhold

Dere som har hatt en MA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min var over en uke etter det tidspunktet en normal mens ville ha kommet på, men fort overstått og ikke vondere enn vanlig. Var gjennom utskrapning i narkose, og hadde ingen rester etter inngrepet. Hvis du føler deg i dårlig form, eller har masse spørsmål - ta kontakt med legen før den avtalte timen om du ikkje føler deg godt nok ivaretatt.

Hei Poteto. Vet hvordan du har det, hadde også exu og ble operert for fem uker siden. Mista høyre eggleder. Var syv uker på vei. Jeg blødde vel litt over en uke etter operasjonen, og etter det hadde jeg endel rar utflod, slimete på en måte. Fikk mensen etter 31 dager, har vanligvis 28 dagers syklus.

Annonse

Min var over en uke etter det tidspunktet en normal mens ville ha kommet på, men fort overstått og ikke vondere enn vanlig. Var gjennom utskrapning i narkose, og hadde ingen rester etter inngrepet. Hvis du føler deg i dårlig form, eller har masse spørsmål - ta kontakt med legen før den avtalte timen om du ikkje føler deg godt nok ivaretatt.

Takk for svar :) skal ringe legen i morgen å få time på dagen. Lista med spørsmål blir lengre og lengre..

Hei Poteto. Vet hvordan du har det, hadde også exu og ble operert for fem uker siden. Mista høyre eggleder. Var syv uker på vei. Jeg blødde vel litt over en uke etter operasjonen, og etter det hadde jeg endel rar utflod, slimete på en måte. Fikk mensen etter 31 dager, har vanligvis 28 dagers syklus.

Hvordan har tida vore for deg etterpå? Psykisk. Alle rundt meg går og forventer at eg skal ha det grusomt og gråte omtrent hele tida. Det kommer kanskje, er en uke siden nå.

Takk for svar!! :)

Poteto: Hvordan du reagerer er jo din måte å håndtere det på, noen gråter masse og lenge, andre litt innimellom.. og alt er like normalt. Og bli ikke overrasket om det kommer i bølger. Gjør det som faller seg naturlig for deg, men det er lurt å snakke med noen og ikke gå alene med tanker og spørsmål. Ønsker deg kjempemasse lykke til, for meg har det vært godt å tenke på at vi faktisk kan bli gravide, selv om denne vi mistet i september måtte hentes ut fordi hjertet ikke lengre slo da vi kom på tidlig ultralyd.. Var bare kommet til uke 13, men man rekker å gjøre seg mange tanker, håp og drømmer for dem likevel.

Poteto: Hvordan du reagerer er jo din måte å håndtere det på, noen gråter masse og lenge, andre litt innimellom.. og alt er like normalt. Og bli ikke overrasket om det kommer i bølger. Gjør det som faller seg naturlig for deg, men det er lurt å snakke med noen og ikke gå alene med tanker og spørsmål. Ønsker deg kjempemasse lykke til, for meg har det vært godt å tenke på at vi faktisk kan bli gravide, selv om denne vi mistet i september måtte hentes ut fordi hjertet ikke lengre slo da vi kom på tidlig ultralyd.. Var bare kommet til uke 13, men man rekker å gjøre seg mange tanker, håp og drømmer for dem likevel.

Bare til uke 13 er ikke bare bare! Hadde hatt mange tanker om tida fremover eg og viss det var meg. Eg var bare ca 3-4 uker på vei..

Eg og trøster meg med at vi faktisk kan bli gravid. Håpet er ikkje ute enda å stiller med nytt mot over nyttår tenker eg. Vekkerklokken er stilt inn så eg kan få meg legetime/samtale time i morgen.

Takk for lykkeønsker og ønsker deg det samme :)

Jeg var ganske knust første uka. Trodde alt var i orden før jeg kom på ul. Men det går fint nå. Er ikke typen som legger meg ned og synes synd på meg selv. Skulle bare ønske jeg var gravid igjen. Skulle vært over tolv uker nå.

Forferdelig kjipt krumlelur! Lykke til, til deg og veien videre!

Annonse

Opplevde en ma...begynte å spotte i uke 10, foster tilsvarte 5/6 uker.

Slapp utskrapning.

Fikk mensen etter drøye 4 uker og ble gravid etter det. Første mensen etter ma blødde jeg noe helt sinnsykt !! Må ha vært noe rester igjen .

Er nå 35 uker på vei

Opplevde en ma...begynte å spotte i uke 10, foster tilsvarte 5/6 uker.

Slapp utskrapning.

Fikk mensen etter drøye 4 uker og ble gravid etter det. Første mensen etter ma blødde jeg noe helt sinnsykt !! Må ha vært noe rester igjen .

Er nå 35 uker på vei

Gratulere! oppmuntrende å  se at dere er blitt raskt gravide igjen!

I dag har eg vore hos legen å er mykje meir rolig å trygg på kva som møter meg! Fikk og eit skriv heim som hun hadde. Så har lest det å blitt roligere. Nå er det bare å vente på mensen å at eg har vore på etterkontroll. :)

Takk for gode svar damer å lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...