Gå til innhold

Dårlig start på uka..

Anbefalte innlegg

Begynte allerede imorges med trassen unge og fortsatte på jm time. Sf-mål har flatet ut, 1+ med protein i urin, altfor høy hjertelyd på baby og lite liv i 1 uke nå endte opp med ekstra kontroll på føden.. 😏

Ctg-måling på i 2 timer, 170 i hjertelyd ca og 140 når hun sovnet, og når lege nr 2 som tok ul va litt bekymra for trykket i navlestrengen, sa lege nr 1 som kun leste rapporten fra forrige onsdag når jeg va der oppe at alt va nok fint for målingane fra onsdag viste at hu fikk i seg mat. 😏😶 Lege nr 2 sa jeg måtte kjenne etter spark og det va ikke godt nok med bare dytting og snuing som jeg har kjent den siste ukå. Og det skulle ikke være spark kun når jeg fremprovoserte det med sukker/kaldt osv.. Ble det ikke bedre så måtte jeg ringe på ny.

Ble jo ikke akkurat mindre bekymret.. Men men.. De vet jo best..

Snuppa har enda ikke blitt mer aktiv men kjenner jo hun snur seg i magen å smådult men langt ifra det jeg er vant til å kjenne.. Så får ringe dem imorgen å høre hva de mener da.. Føler iallefall selv at ting ikke er som de skal.. Men når jeg nå 2 ganger på 5 dager har blitt sjekket og de bare sender meg hjem føler jeg bare at jeg maser og virker overhysterisk.. Men har ikke kommet så langt for at det skal skje snuppa noe heller.. 😕

Er forresten 34+5 (40 dager til termin) imorgen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144099833-d%C3%A5rlig-start-p%C3%A5-uka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Alt varbra idag også på ul.. Ny lege sa idag at alt liv var godt liv.. Så selv om jeg bare kjente snuing og små dult så var jo det bevegelser selvom det ikke var alltid direkte spark.. Blir håpløse av de der borte.. Satser på snuppa får mer energi til å sparke jevnlig i løpet av dagen hver dag..

Jeg er likt som deg i løypa og kjenner mest liv som pressing, snuing, åling ol. Få harde spark.

Men nå kjenner jeg mye av det da....

Skjønner godt at du er stressa men man må prøve å stole på legene. Hva var motstand i navlestrengen på da ? Jeg får denne målt jevnlig nemlig .

Følg nøye med på mageboeren og ikke vær redd for å mase !!!! Når er neste kontroll for deg da ?

Baby var 2.4 kilo når jeg var 34+5.. Litt større enn gj.snitt sa de.. ca 10%.. Men de målte ikke denne uken for alt så fint ut forrige uke.. Jeg føler selv det er roligere nå når jeg kjenner etter hele tiden. Hun er rolig både natt, morgen og dag. Men kjenner jo henne litt iløpet av dagen å da sa jo legene at det var nok. Men er helst kun i det hun snur seg og sikkert prøver å finne andre måter å ligge på jeg kjenner. Ellers er det stikk nederst i magen/mot utgangen som jm mente kunne være baby som skyver/skrur seg ned over i bekkenet.. Ellers er hun roligere.. De skylder på at morkaka ligger foran at jeg ikke kjenner hun like godt lenger, men hun har jo vært sterk og meget aktiv frem til nå.. Nå når hun egentlig skal bli sterkere og ikke svakere.. Prøver å slå meg til ro med at alt liv er godt liv men ikke enkelt.. Ser jo på ul at alt er bra men magefølelsen slipper ikke taket siden hun ikke blir like aktiv igjen.. Syns det er feil av dem på føden å si at jeg skal fremprovosere spark og liv ved å drikke kaldt og søtt jevnlig gjennom dagen for dette er jo bevegelser som til vanlig skal komme naturlig. Men hvis hun reagerte på det var jo alt bra. Ikke til å bli klok av..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...