Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #27 Skrevet 26. november 2013 Han er for liten til å komme selv, så ikke enda Anonymous poster hash: 7bfad...005
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #28 Skrevet 26. november 2013 Jeg har aldri avvist et barn som trenger tryggheten ved å krype under dyna til mamma og pappa. I natt har jeg hatt både 16 åringen og ettåringen på besøk 16 åringen fordi pappa er bortreist og hun ikke har det så bra for tiden og ettåringen fra ca kl 4, for da er det natt og jeg nekter å stå opp. Anonymous poster hash: 3decb...8d0
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #29 Skrevet 26. november 2013 JA det gjør vi. Trygget først. Anonymous poster hash: e566f...759
Januarmirakelet Skrevet 26. november 2013 #30 Skrevet 26. november 2013 Ja, småen er velkommen når han vil:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #31 Skrevet 26. november 2013 Ja. De er alltid velkomne i mammas seng (og i pappas da han levde - han kunne til og med finne på å gå inn g hente dem når vi la oss, for han syntes det var så koselig med en seng full av unger)! Har til og med hendt at hun på 17 har kommet og ligget hos meg iblant. Mne ingen av dem har problemer med å sove hos seg selv eller å overnatte borte - det er bare det at det er koselig å sove sammen av og til. Anonymous poster hash: 073fc...6ee
NormaJean Skrevet 26. november 2013 #32 Skrevet 26. november 2013 Her kommer 5 åringen inn til oss hver eneste natt, noen ganger tidlig på natten og noen ganger sent. 3 åringen sover i egen seng frem til ca 05.30-06. Etter at vi begynte å hente han inn til oss når han våkner da og rooooooper på mamma så har han begynt å sove lengre. Så for oss har det vært redningen. I dag måtte jeg vekke han kl 07.45, da hadde vi andre vært oppe en stund endelig søvn, livet er herlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå