Gå til innhold

Hvor ofte ha sex? (har så lyst på en førjulsgave!:)

Anbefalte innlegg

Nærmer meg EL med stormskritt, men er så utrolig usikker på hvor mange ganger vi skal legge inn aksjer! Jeg vet at det ofte blir anbefalt å ha sex annenhver dag i den fruktbare perioden, men jeg føler at dette virker så lite.. Har prøvd dette tidligere uten hell, så nå lurer jeg på om vi bare skal kjøre på med alt vi har :P

Hva gjør dere? Noen som har lyktes bedre på denne måten?

Anonymous poster hash: 96e97...35e

Fortsetter under...

vi har gått for sex vær dag i de mest fruktbare dagene og anden vær ellers. jeg vet ikke om det er lurt, for det er for tidlig og si om det har funket... hehe... men det er det vi har valgt  :P

Hadde tre dager uten sex.. tok EL test (hadde bare en igjen) siden det var noe i bakhode som sa at jeg burde ta den nå (7.nov). (Har ikke hadd TR siden 16 sept så viste ikke hva syklusen min var).. testen var nesten like sterk som kontrollstreken.. sa til samboeren da han kom fra jobb at jeg trur jeg har eggløsning. la inn aksjer og en gang til kvelden etter.. og sitter nå og er 4+5 uker på vei :)

regnet med at det ikke klaffet denne gangen, siden jeg ikke kunne sjekke EL dagen etter og var usikker på om testen faktisk stemte.. så tenkte ikke nå særlig over det og hadde rett og slett sex bare for det er godt og intimt.. så er viktig og ikke stresse så mye med det og bare ha det morro :D

Så antall ganger er forskjellig.. det sies at det beste er at sæden venter på egget og ikke omvendt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...