Gå til innhold

Når finner man tilbud på vinterdress?

Anbefalte innlegg

Har skjønt at man kan få tak i billig vinterdress om man kjøper dress litt uti sesongen. I fjor begynte jeg å lete etter dress når sesongen så og si var over, men da var jeg for sent ute. Når ca er riktig tidspunkt?

Ønsker helst en reima-dress, og det bør være et godt tilbud, ikke bare et lite avslag. Er til jente, str 4-5 år.

Anonymous poster hash: fe28c...772

Fortsetter under...

Det skal ikke brukes før neste år, så det er ikke noe som haster, men er ute etter å finne beste tidspunkt for tilbud ;) men det er kanskje like godt tilbud nå allerede?

Hva er en god tilbudspris for en reima vinterdress? Evt hvor mange prosent avslag regnes om et godt kjøp?

Takk for svar

Hi

Annonse

Sjelden det er mer enn 30% på Reima-dresser, de gangene jeg har funnet det har det vært bare noen veldig ukurante størrelser igjen.

Men det kan lønne seg å få nyhetsbrevene fra Ellos, de har som regel tilbudskoder hver eneste helg, men innimellom kommer det en kode som også gjelder merkevarer. Har fått slike koder noen ganger, med 50% avslag på en valgfri vare, gjelder også merkevare, de har reimadresser.

Kjøpte dress til 6-åringen min i går på Stormberg, satt ned fra 900 til 299,- Veldig fornøyd med dressene deres, vanntett, vindtett, myk og behagelig på. Det må ikke være Reima for at det skal være en god dress altså...

Anonymous poster hash: 30c06...a16

Takk for svar. Når jeg titta på noen reimadresset nå så synes jeg de så veldig smale ut i fasongen. Den hun har nå er veldig romslig, og det må den være også, for å passe kroppsfasongen. Er det forskjell på ulike reimadresser i romslighet? Obs: den hun har nå er noen år gammel.

Det skal ikke brukes før neste år, så det er ikke noe som haster, men er ute etter å finne beste tidspunkt for tilbud ;) men det er kanskje like godt tilbud nå allerede?

Hva er en god tilbudspris for en reima vinterdress? Evt hvor mange prosent avslag regnes om et godt kjøp?

Takk for svar

Hi

Åja, okay! 

Men fra 40 til 50 % er bra da... 

Anonymous poster hash: 0a2c0...1bc

Reima dressa e viar i "baby" str en i de andre har eg opplevd.   Har brukt en del reimadressa t mine, søster mi kjøpte en reima dress før meg ett ård og betalte da 300 kr, men dæm ligg jo på ca 1500-2000 ny så va strålanes fornøyd.

Som regel e det 30% på reima men har og funne opp mot 50 % Her e det naimit og barnashus som har mest reima. Tilbud kjæm fra tid t annet. Har bestilt en del på nette og :)

Anonymous poster hash: 1a92a...d2d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...