Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære julenissen. Jeg har vært ganske snill i år, så jeg håper du kan gi meg det jeg ønsker meg. Av ting har jeg alt jeg trenger og enda litt til, så du trenger ikke fylle sekken med mange gaver. I stedet håper jeg du kan gi meg: 

• Et eget forum på DiB der folk kan skrive om favorittbloggene sine. De skal skrive om henne som er gift med en fotballspiller av middelmådig kvalitet, om hun som pusser opp huset sitt, om hun unge med de store puppene og sikkert noen flere som jeg ikke kommer på. 
  • Hvis det er vanskelig, håper jeg du kan sørge for at det hele tiden finnes en tråd på anonymforum om hver av disse bloggerne slik at alle de som er interesserte kan samles i samme tråd. 
  • Jeg skjønner at begge disse ønskene er vanskelige å innfri, men kanskje du i stedet kan få de uinteresserte og kritiske til å forstå at hver gang de skriver noe negativt om disse bloggerne, så er det flere som oppsøker bloggen og dermed blir det flere innlegg. 
  • Og så slenger jeg på et siste ønske. Lag gjerne en sticky tråd om Tone også og en om Jarle. Begge disse er veldig viktige for veldig mange, så det er nok lurt at de finner sine likesinnete lett. 

Jeg setter ut grøt til deg uansett, håper du kan innfri et eller flere av ønskene mine. Klem fra Iiiiik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt og jeg er sååå enig! 

Anonymous poster hash: 17976...38e
Skrevet

Kjære Nissen! I tilfelle du ikke har lest ønskelisten min legger jeg den ut på nytt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...