Gå til innhold

B12 mangel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt det og kan fortelle litt. Hvor lave verdier hadde dere og fikk dere tabletter eller sprøyter? I tilfelle sprøyter, hvor ofte tar dere de?

Anonymous poster hash: d5c6f...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva verdiene var, men jeg fikk sprøyter.

Det gikk noen uker mellom hver sprøyte, men husker faktisk ikke helt det heller, er 3-4 år siden. Fikk 4 sprøyter til sammen.

Anonymous poster hash: 5e3ca...d39
Skrevet

Aner ikke verdiene. Tar sprøyter hver 3.mnd.

Skrevet

Fikk tlf fra legen idag om akkurat d faktisk. Jeg er gravid, og pleier å mangle b12 av og til. Verdien skulle ligge på 150, jeg lå på 120 ca..derfor skulle jeg ta tabletter. Tidligere har jeg tatt sprøyter, men da vet jeg ikke hva verdien har vært. Merker at jeg er tyngre til sinns når jeg mangler b12.

Skrevet

Husker ikke verdiene, men fikk og får fortsatt sprøyter.

Følte meg HELT elendig.

Skrevet

Tatt sprøyter hver 3. måned i over ett år. Ingen bedring :( Sover nesten døgnet rundt og det er ekstremt slitsomt å være det minste sosial

Anonymous poster hash: 841ef...d72

Skrevet

Tatt sprøyter hver 3. måned i over ett år. Ingen bedring :( Sover nesten døgnet rundt og det er ekstremt slitsomt å være det minste sosial

Anonymous poster hash: 841ef...d72

Det der høres ut som noe mer enn bare b12-mangel... God bedring!

Skrevet

Aner heller ikke verdiene, men har tatt sprøyter hver 3 mnd i flere år. Da holder verdiene seg ok.

Skrevet

Tatt sprøyter hver 3. måned i over ett år. Ingen bedring :( Sover nesten døgnet rundt og det er ekstremt slitsomt å være det minste sosialAnonymous poster hash: 841ef...d72

Du har sikkert sjekket jern, men da jeg lå veldig lavt på jernverdiene hadde jeg det sånn. God bedring :)

Skrevet

Sprøyte hver 3 mnd, setter den selv i stumpen

Anonymous poster hash: 2c35c...b96
Skrevet

Er på sprøytebehandling nå.. Først 1 pr uke i 4 uker, så hver 3 mnd. Skal ta sprøyte nr 3 i dag og ligger fremeles rett ut.. men tror graviditeten sliter meg ut også, så er nok en kombinasjon der.. så aldri verdiene

Anonymous poster hash: 2ee36...8a4
Skrevet

Jeg går på sprøyter, egentlig hver tredje måned. Akkurat nå tar jeg hver 4 uke på grunn av økt mangel i svangerskapet. I tillegg går jeg på TrioBe tabletter.

Verdiene mine er jeg ikke sikker på annet enn at jeg lå veldig lavt ifølge legen.

Tegnene mine er veldig mye hodepine, de trodde jeg hadde migrene men migrene tabletter funket ikke så var nok ikke det. Neglene blir sprø/flisete, mister mye hår, veldig trøtt og generelt sliten.

Anonymous poster hash: f6ee6...279

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...