Gå til innhold

Spent på morgendagen

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

I morgen skal vårt siste egg tines. Kjenner jeg er veldig spent på om det overlever tiningen! 

Skrevet

Å, det blir veldig spennende! Siste sjangs for dere?

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ja det er siste sjanse. Mannen har faktisk snittet seg for jeg orker ikke den berg og dalbanen med å miste flere ganger... 6 er mange nok ganger og siden jeg ikke tåler p-piller så ble det til at vi bestemt dette.

Så denne er liksom litt spesiell...

Skrevet

Oj, det blir jo ekstra spennende!

Var i din situasjon i vår (hadde ett egg igjen og det var ikke snakk om flere forsøk) Og så ringte bioigeniøren og sa at egget ikke hadde overlevd. Herreguuuuud, for en nedtur. Jeg var på jobb og måtte kjempe med tårene inne på et lite kontor.

I ettertid bestemte vi jo oss for et nytt forsøk, men det skjønner jeg jo ikke er aktuelt for dere.

Skal krysse alt jeg har!! Håper det går bra:)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Tusen takk! Jeg har jobbet en del mentalt med meg selv for å prøve å forberede meg på at egget ikke vil overleve, men det vil vise seg i morgen åssen reaksjonen vil bli dersom det IKKE overlever. MEN håper jo selvsagt at det overlever og fester seg da ;)

Skrevet

Ååååå håper så inderlig egget overlever. Lykke til!!!!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Da er jeg en ruger igjen :)

Perfekt tint egg sa legen med høyeste kvalitetsskår. Så da er det bare å krysse det som krysses kan at det klamrer seg fast i drøye 8 mnd :)

Skrevet

Da er jeg en ruger igjen :)

Perfekt tint egg sa legen med høyeste kvalitetsskår. Så da er det bare å krysse det som krysses kan at det klamrer seg fast i drøye 8 mnd :)

Hipp hurra:-) Gratulerer som ruger!:-)

Skrevet

åhh så spennende!! Masse lykke til som ruger, håper at gullegget klamrer seg fast :-)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Tusen takk jenter, vi får bare krysse det som krysses kan nå ;)

Skrevet

Gratulerer!

Satser på at det blir sommerbaby på dere også:-)

Skrevet

Å spennende!! Har selv en liten eskimo som venter :)

Skrevet

Hei Bjørnen Collargol

Tror jeg husker deg fra tidligere her inne på sidene for noen år tilbake?

Så godt å lese du fikk satt inn et perfekt embryo i dag. Gratulerer så mye. Må embryoet lime seg fast og blir der og alt ordne seg for dere. Igjen masse lykkeønskninger i rugeperioden.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg har nok tilbrakt en del timer her inne over en del år ja ;) 

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...