Gå til innhold

Inspirert, er jeg ekkel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg bodde hjemme, hendte det at jeg brukte samme deodorant og barberhøvel som mamma. Hendte til og med at jeg lånte en truse og et par sokker fordi jeg ikke orka å gå ned og hente selv.

Undertøy vaskes jo på minst 60 grader og det er tross alt moren min. Har ikke tenkt på at det oppfattes som ekkelt før jeg meldte meg inn her.

Anonymous poster hash: fb1da...059

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok! Ditt valg... 

Anonymous poster hash: 27f6e...74d
Skrevet

Her inne er visst alt ekkelt.. Vet ikke om jeg selv ville lånt trusene til min mor, men det er det andre grunner til enn hygiene :P Har vært på uplanlagt overnatting hos venninner, og de hos meg, da har vi delt ut truser til hverandre, så lenge de er nyvasket er det vel ikke noe stress!? :P

Anonymous poster hash: cf13c...d27
Skrevet

Ekkel og ekkel... Personlig syns jeg ikke slikt er ekkelt, men unødvendig. Min deo, barberhøvel og truser er mine, og jeg vil gjerne ha det i fred.

Skrevet

Da er jeg også ekkel siden datter og jeg deler både deo og høvel :) Vi er jo gullende rene når vi bruker de.

Trusene mine ville hun nok ikke tatt i med ildtang, men sokker sorterer vi da ikke på siden vi bruker samme str.

Hvem er det som syns dette er ekket da?

Anonymous poster hash: 830e9...6e1
Skrevet

Jeg skulle hatt veldig mye hårvekst, for å ha lånt mammas høvel. Og det skulle vært mange mil til nærmeste butikk. Kanskje da.

Anonymous poster hash: aa853...eb7

Skrevet

Akkurat det med truser er vel ikke ekkelt, for det blir da vasket. Men undertøy er en privat ting synes jeg, og jeg vil ikke at andre skal bruke mitt undertøy. 

Samme med barberhøvel, egentlig. Kjedelig hvis det skulle være et hår som lå igjen. For privat! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...