Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Er det noen her inne som har prøvd, evt holder på akkurat nå? Merket du stor forskjell? Er på Level 1, day 8. Spiser som vanlig, men merker faktisk allerede at lårene er strammere Anonymous poster hash: e906a...44e
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Der sa du noe! Lastet den ned for lenge siden. Kanskje jeg skal prøve den igjen! Hold oss oppdatert da?!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Jeg begynte i beg av oktober:) Fikk en kraftig forkjølelse akkurat når jeg skulle starte på Level 3, men fortsatte en uke senere. Gikk ikke ned noe særlig i hverken vekt eller cm, men er betydelig fastere og sterkere! Gøy måte å komme i form på Anonymous poster hash: c9f28...3a1
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Jeg måtte desverre slutte med det før jeg fikk noe særlig resultater, fikk så vannvittig vondt i beina. Alt for mye hopp og sprett. Får ikke dere andre det? Anonymous poster hash: b9965...910
Bumblebeee Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Jeg har litt dårlige knær, så noen av øvelsene er litt for harde på knærne, men da justerer jeg bare litt. Jeg har ikke problemer med hopp og sprett, kun knebøy der ene foten er bak. Jeg er hi forresten
Tyra79 Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Fikk kneskåla ut av ledd rett etter jeg begynte på leven 2... Har ikke kommet igang igjen etter det. Litt redd for at det skal skje igjen, men burde absolutt!! Noen som vet noe om effekten dersom jeg bare holder meg på level 1?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 jeg tok level 1 og 2 i sommer (skle ut på tre pga eksamen). Merket stor forskjell! ikke på vekt, men på fasthet og muskler. gøy Anonymous poster hash: fc4b0...bcd
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Jeg måtte desverre slutte med det før jeg fikk noe særlig resultater, fikk så vannvittig vondt i beina. Alt for mye hopp og sprett. Får ikke dere andre det? Anonymous poster hash: b9965...910 Jeg fikk vondt i beina i starten ja. Jeg begynte å trene barbeint, men fant ut at jeg fikk mindre vondt med sko. Jeg justerte litt og tok en dag eller to med pause da jeg hadde mest vondt. Etterhvert gikk det over. Grunnen til at jeg fikk vondt var at jeg var svak og i elendig form. Det er bare å kjempe deg gjennom det! Jeg gjorde 30 Day shred på to mnd og deretter ripped om 30 på to mnd, altså dobbelt så lenge som du "skal". Tok av 10 kg og massevis amv cm og kroppen forandret seg helt. Begynte i april og har fått et nytt liv. Nå trener jeg mye forskjellig og gjør fortsatt en økt med ripped in 30 innimellom. Anonymous poster hash: 2d7c0...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå