Gå til innhold

Ser du ut som en dass eller ser du fortsatt fresh ut etter at du har blitt mamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar ærlig... :) 

??? 

Anonymous poster hash: 01eda...1e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen dager ser jeg ut som et dass, men som regel så ordner jeg meg slik at jeg ser presentabel ut :)

Skrevet

Jeg ser litt dass-aktig ut, hvis jeg skal være helt ærlig.

Men helt ærlig gjorde jeg det før jeg fikk barn også..

Anonymous poster hash: 6e7e8...a24

Skrevet

Jeg ser faktisk bedre ut. Jeg er opptatt av skjønnheten og bruker litt tid på meg selv hver dag. For meg er det viktig å se bra ut

Anonymous poster hash: 6a1d8...578

Skrevet

Etter barn nr 1 så jeg litt ut som en dass, etter barn nr 2 ser jeg veldig ut som en dass :(

Anonymous poster hash: f1067...ee9
Skrevet

Dass

Anonymous poster hash: dcf44...261

Skrevet

Ser ut omtrent som før, 15 kilo meir enn bunnivå men 10 kilo under toppnivå som ikkje-gravid (reknar med litt forsvinn av seg sjølv, berre 8 dagar sida fødsel). Overhenget over bukselinninga er omtrent som før, og også mengda styling og sminke.

Vil ikkje seie eg ser ut som ein dass, men spesielt bra er det heller ikkje.

Skrevet

Jeg ser ut som en dass de dagene jeg er hjemme, og hater derfor å få ubudne gjester.

De dagene jeg jobber eller skal ut døra ser jeg fresh ut.

Skrevet

Så vel ikke like fresh ut hver dag nei, men det var jo litt bevisst også. Trenger ikke så mye sminke når man er mest hjemme, går en tur i skogen og drar på babysvømming. Var dessuten litt kjip i klesveien en periode pga kroppen var litt forandret (større hofter og større pupper) og jeg tenkte det var ikke verdt å handle så altfor mye nye klær fordi dette var en kortere periode med stadig forandring. Men gikk ikke rundt som en "dass" heller vil jeg si, men en litt mer avslappet og komfortabel stil enn man har i en hektisk hverdag på kontoret må være lov den lille tiden man går hjemme med nurket.

Skrevet

midt på treet. 

Anonymous poster hash: 359af...4d8
Skrevet

Svar ærlig... :)

??? 

Anonymous poster hash: 01eda...1e3

Midt imellom en plass. Men gjorde egentlig det før og. 

Anonymous poster hash: 8dcf7...2ff

Skrevet

Altså er jo øyet som ser, men det at jeg ble mamma endret ikke mine ønsker om å se finest mulig ut, ta vare på meg selv, osv.

Bruker både vippeextension, negler, og trener.

Skrevet

Elskar ærlege folk!

Eg har fått slengt på meg omlag 15 år både i kropp og i tryne på berre 4 år.

Før måtte eg alltid vise leg. på polet - sjølv etter eg hadde fylt 30. No står eg og trippar og håpar i det lengste på at nokon skal spørje meg igjen.

Det skjer ikkje.

Så åpenbart dass her og..

Skrevet

Jeg har fått tilbake samme kropp som jeg hadde før så føler ikke at jeg har forandret meg.

Går jeg uten å sminke å uten å sette opp håret,så ser jeg ut som er grå mus som ingen legger merket til.

Bruker jeg 10 minutter ekstra på badet så syns jeg faktisk at jeg blir søt.

Anonymous poster hash: 1b17a...ea4
Skrevet

Jeg ser ut som en dass de dagene jeg er hjemme, og hater derfor å få ubudne gjester.

De dagene jeg jobber eller skal ut døra ser jeg fresh ut.

Signerer denne.

Anonymous poster hash: 753ff...c69

Skrevet

Avogtil dass, avogtil fresh, akkurat som før vi fikk barn.

Anonymous poster hash: 6a92d...296

Skrevet

Alene med to små og føler meg dyktig når jeg husker å børste mitt eget hår.. All tiden går med på å stelle grisete barn

Anonymous poster hash: 271a2...77b

Skrevet

Når jeg er hjemme så kler jeg meg etter komfort, altså som en dass i noens øyne, men om jeg skal jobbe eller treffe folk så ser jeg fresh ut.

Skrevet

Jeg ser ikke ut som en dass, men føler meg vel ikke akkurat fresh heller. Dvs det siste føler jeg at jeg har blitt eldre i utseendet. Kler meg likt, har ikke forandret håret så mye annet en klipp og litt striper i ny og ne, har ikke gått opp eller ned i vekt, osv. Har hatt et tøft år, men er ikke nybakt mor. Føler bare huden i ansiktet har blitt 10 år eldre på 1 år. Huff.... komplekser for dette om dagen, og jeg som liksom er på utkikk etter en ny mann.. :P

Anonymous poster hash: c0cf7...8a4
Skrevet

Tenker vi sier at det er øyet som ser. Enkelte dager ser jeg fabelaktig ut, andre dager ser jeg ut som en fryktelig sliten trebarnsmor. I dag gikk jeg fra dass til ok ved hjelp av en dusj og en hårstyling. 

Skrevet

Ser ut som et koselig utedass. Rett etter fødsel og i mnd som fulgte så jeg ok ut, men nå ett år etter ser jeg sliten og bedriten ut.

Skrevet

ser ut som et dass:( gjorde ikke det før. hater det.

har litt med økonomi å gjøre nå

Anonymous poster hash: b933d...a51

Skrevet

Jeg ser fin ut på håret, og jeg sminker meg alltid. Så selve hodet mitt ser ok ut. Men klærne ser nesten alltid sjuskete ut.

Jeg har omtrent ikke hatt tid til shopping etter at jeg ble mamme. Dessuten er det alltid en flekk eller noe snørr på klærne mine :(

Ja, standarden har nok sunket litt...

Skrevet

Hjemme ser jeg ikke ut. Bruker ikke sminke eller pene klær. Så snart jeg skal utenfor dørstokken er jeg fin fra topp til tå. Heldigvis for meg syns mannen at jeg er fin uansett :P

Anonymous poster hash: 712e8...b56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...