Gå til innhold

Blir bekkenløsninga bare verre og verre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun halvveis og bekkenet er stivt som juling hvis jeg sitter en stund i ro ( kjører bil etc) eller når jeg står opp om morgenen. Har en tung fysisk jobb (helse) og kan ikke sykemelde meg siden jeg jobber på tilkalling og må ta de vaktene i uka jeg får. Hadde gode planer om å trene når kvalmen ga seg, men kjenne motivasjonen stritter imot når bekkenet verker etter en times gåtur.. 

Anonymous poster hash: c6d8a...1c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en behandling hos manuellterapeut og er nesten bra. Anbefales!

Anonymous poster hash: 0b8ec...afa

Skrevet

Du er klar over at du får utbetalt sykepenger utifra de Vaktene du har jobbet og satt opp på?

Bekkenløsningen min ble bare verre og verre, totalt hjelpeløs desiste mnd.

Anonymous poster hash: 74753...75a

Skrevet

Jeg har samme jobbsituasjon som deg (uten bekkenløsning heldigvis) og du kan sykemelde deg. Får sykepenger basert på gjennomsnittsberegning. Har lest at bekkenløsningen blir bedre når hodet fester seg men det er jo ennå en stund til :-( Og da er du jo ikke langt unna permisjon.

Skrevet

Takk for svar. Får se an formen om ti-tolv uker ang sykemelding, enda lenge igjen! Blir helt matt av å bare gå hjemme også.. 

Anonymous poster hash: c6d8a...1c2
Skrevet

for å si det slik, min har ikke blitt bedre. den har bare blitt verre og verre. nå er jeg i uke 39 og klarer ikke gå. :( men har hørt noen si at de har blitt bedre når hodet har festet seg, men det har ikke skjedd hos meg desverre. kanskje hodet ikke har kommet langt nok ned i bekkenet. dette er mitt 4 svangerskap da, det har ikke vært så ille i de 3 forrige som dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...