Gå til innhold

Kjenner jeg er ferdig her nå!

Anbefalte innlegg

Gjest Kransekakestanga
Skrevet

Så utrolig mange utrivelige folk på ett forum tror jeg man skal lete lenge etter! 

Jeg mener ikke noen av dere som har svart meg på noe jeg har skrevet, altså, men generellt her inne! 

Får helt bakoversveis av harmen og sinnet noen tydeligvis sitter inne med og velger å spy utover andre. Eneste dette forumet gir meg er irritasjon og oppgitthet.

Det som får det til å tippe er da 1/3 av trådene på forsiden handler om fotballfrue. DA er det noe alvorlig galt med dette  mikrosamfunnet her inne! Om folk lager disse trådene for å være morsomme eller om de faktisk er besatt av henne aner jeg ikke, men sykt er det uansett! Det blir jo flere og flere og flere av de hver dag!

Ja, men kan velge hva man vil lese, og ja, man kan hoppe over slike innlegg og prøve å starte tråder med litt innhold, men hva hjelper det når de trådene man prøver å skrive saklig i og er engasjert i blir torpedert av drittslenging? 

Jeg er imponert over de av dere som har flere tusen innlegg her inne. At dere gidder! 

God jul og godt nytt år! :tree:

PS. noen som har forslag til et annet forum for nybakte mødre hvor tonen er litt hyggeligere og fri for fordummende tråder om folk som fotballfrue? Får snart en liten datter og hadde sikkert vært ålreit å ha et forum med andre i samme situasjon å "prate" med! 

:) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt uenig med deg. Greit nok at ørten Jarle/frue-innlegg er irriterende, men de lar jeg bare ka være å lese.

Ellers er det nok av kosemoseposeforum rundt omkring på nettet, og at tonen her inne er litt syrligere gjør ingenting.

Jeg synes stort sett jeg får fine, gjennomtenkte svar (inkl de som er kritiske) og overser glatt de andre.

Anonymous poster hash: 8c0de...489

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Bruk trimesterforumene på BIM. Der finner du sikkert en "Carro"-fri sone

Skrevet

Jeg er enig med #2, om man klarer å overse de sure kjerringene (faktisk syns jeg synd på de og håper at de får ut litt steem ved å være uspiselige her. Kanskje det kommer omgivelsene deres til gode) er her utrolig mange fine mennesker som virkelig gjør en innsats for å svare om man lurer på ting.

Jeg har flere ganger sett at mennesker i stor krise og sorg får både trøst og gode råd her inne, og jeg har lært meg å "bli glad i" mange av de kjente nickene.

Men lykke til med baby i magen, og jeg håper at du finner et forum som passer deg bedre. Det er gull verd å ha så mange med forskjellige erfaringer på et sted.

Skrevet

Bare å komme inn på Småtroll 0-1/Barseltid-forumene her på DIB etter at du har født :) Der er vi så hyggelige så :) Anonymforumet er jo forferdelig, men det er enkelt å holde seg unna. Du vil finne mange likesinnede/i samme situasjon på Småtroll-forumene :) På Barnevogn-forumet er det også mange nyttige tråder om du trenger tips.

Anonymous poster hash: 13bab...6b2
Skrevet

Det er liksom litt av DIB/BIM, og slikt går i bølger.  Overse spydigheten og jeg er sikker på at du kommer til å trives :)

Anonymous poster hash: e483e...a91
Skrevet

Snakk om å kaste stein i glasshus! Du har vel ikke vært den hyggeligste her inne du heller!

Anonymous poster hash: 45674...6ac

Gjest Kransekakestanga
Skrevet

Jeg er litt uenig med deg. Greit nok at ørten Jarle/frue-innlegg er irriterende, men de lar jeg bare ka være å lese.

Ellers er det nok av kosemoseposeforum rundt omkring på nettet, og at tonen her inne er litt syrligere gjør ingenting.

Jeg synes stort sett jeg får fine, gjennomtenkte svar (inkl de som er kritiske) og overser glatt de andre.

Anonymous poster hash: 8c0de...489

Det er ikke kosemoseforum jeg er ute etter, langt ifra. Men det hadde vært ålreit med et forum hvor du føler at de som svarer deg eller som du svarer har litt mellom øra annet enn sinne, hysteri eller svada. 

Noen svar er gjennomtenkte, ja, men de er i fåtall det er langt mellom dem. At de er kritiske er også et pluss, da får man ny innput, men da folk bare svarer for å være ekle blir det noe annet. 

Er mulig jeg legger for mye i de fruetrådene, men jeg ser jo hvor hyppige de er og innbiller meg derfor at det er mange her som er besatt av henne, og da vet jeg at jeg er på feil sted.  :fnise:

DIB har jeg ikke sjekket ut, men det skal jeg gjøre. Takk for tips!

Skrevet

Jeg er veldig enig med deg hi. Alle de trådene om fruen, jarle, heitmann og paprika er irriterende. Jeg har lenge tenkt å takke for meg når baby har kommet. Vært aktiv her inne under 4 svangerskap, men etter fødsel har jeg andre ting å finne på ;-) lite aktivitet på andre forum er det også. Men enn så lenge henger jeg her. Overse de trådene man ikke orker å lese og overse de spydige kommentarer man kommer over.

Skrevet

så la være å bland deg i andre og gulp opp ting om materialistiske verdier når du ikke aner hva du snakker om..

folk klarer faktisk å gi barna sine 3 kalendere OG elske dem over alt og gi dem uendelig med kjærlighet.. tro det eller ei ;) ha en fin kveld !

Anonymous poster hash: 2eb89...51b
Skrevet

Eg har fleire gongar tenkt på å kutte ut DIB, men har komt fram til at så lenge det framleis er fornuftige folk å diskutere med her inne oppveier det rikelig for idiotane. Med litt trening er det faktisk ikkje vanskelig å "sile" både trådar og enkeltinnlegg slik at ein står att med inntrykk av ei nokolunde fornuftig forsamling.

Og som det blir sagt over, ting går i bølger og vi er no i ei topperiode når det gjeld fjas og lavpanna kommentarar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...