Gå til innhold

Barnehagebarn som bruker smokk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna suger på smokkene rett etter at de har spist, har så vidt svelget ned maten sin, i tillegg til at de er snørrete og forkjølet... Andre barn "låner" smokkene, de faller på gulvet...

Koker dere smokkene til barna deres?? 

Anonymous poster hash: 4c81e...dc7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koker dem ikke nei. Ungen min på 2 har smokk i barnehagen, men den bruker kun når hn skal sove eller slår seg og må ha litt rask trøst

Skrevet

Jepp! Jeg koker. Men jeg er kanskje litt i overkant hysterisk. Jeg skifter også alle klær når vi kommer hjem, samt grundig vask og bleieskift.

Anonymous poster hash: c10e4...56c

Skrevet

Smokken ligg i korga og blir leita fram til soving, lagt på plass når ho våknar att. Så spesielt smittefarlig trur eg ikkje smokken er.

Eg var litt skeptisk ved barnehagestart, då gjekk barna med smokk store delar av dagen. Men det har gått seg til.

Skrevet

de sutter på alle lekene også og på hverandres fingre og mat og drikkekopp og i stort sett alt mulig, det nytter ikke å unngå dette.

Anonymous poster hash: 3b017...26e
Skrevet

Nei koker den ikke nei,med mindre den har ramlet på asfalten eller på grusen.

Jeg vet de tar vekk smokken så fort han har roet seg etter jeg har gått,å da får han den ikke igjen før han skal sove.

Også tar de selvsagt vekk smokken igjen når han er ferdig å sove.

Skrevet

Trodde det var ganske normalt og koke smokken jeg? Jeg vasker da drikkeflasker og lignende som puttes i munnen jevnlig, så hvorfor ikke smokken?

Anonymous poster hash: 268ee...b93

Skrevet

Trodde det var ganske normalt og koke smokken jeg? Jeg vasker da drikkeflasker og lignende som puttes i munnen jevnlig, så hvorfor ikke smokken?

Anonymous poster hash: 268ee...b93

Tja, hjelper vel egentlig ikke så veldig mye siden de tygger på de samme lekene i barnehagen

Anonymous poster hash: 74f7f...0ce

Skrevet

Tar ikke barnehagesmokkene med hjem, de ligger i hylla og kokes jevnlig i barnehagen. :) Også brukes de kun til soving.

Anonymous poster hash: 312a5...7ef
Skrevet

Her får ingen barn lov å bruke smokk i barnehagen. Det er kun under soving og som trøst dersom det har slått seg osv, men da på en av de ansattes fang.

Koker ikke smokkene her nei, men de skylles jevnlig :-)

Skrevet

Koker ikke smokkene nei. Ikke når ungene er så store. Da spiser de på mye en periode uansett. Her ligger smokken i skapet hennes på bhg, og den tas bare fram når hun skal legges i vogn, så legges den tilbake i skapet etterpå. Eller den ligger bare i vogna. Ser sjelden barn som går med smokk i bhg der vårt barn går.

Anonymous poster hash: 06f8d...ec6
Skrevet

Ungen bruker kun smokken ved soving i barnehagen så er ikke så nøye på koking. Koker de stort sett etter sykdomsperioder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...