Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Er det mye? fersk mor:D målt i rompa.. Anonymous poster hash: 4070e...a49
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Min på 6,5 mnd hadde 40,3for et par uker siden Ikke mye moro! Kalde kluter til hodet, sov sammen med babyen din og la ham/henne sove i bare bleia. Anonymous poster hash: 30dc8...2a0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Det kommer jo helt an på allmenntilstand. Anonymous poster hash: 2e55c...dff
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Om han ikke er tett i nesten/ forkjølet, høres det ut som tenner. Ikke noe farlig. Du kan evt gi en paracet om barnet er plaget av det. Anonymous poster hash: 9e3d4...45f
Kanutten83 Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Helt normal feber Ha på lite klær, gi nok å drikke og evt en Paracet om han/hun er utilpass Jeg hadde også sjekket tempen en gang om natta Ikke moro når de blir syke, men 38,6 i feber går helt fint God bedring
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Helt normal feber Ha på lite klær, gi nok å drikke og evt en Paracet om han/hun er utilpass Jeg hadde også sjekket tempen en gang om natta Ikke moro når de blir syke, men 38,6 i feber går helt fint God bedring takk for det:) han virket veldig utilpass, kansje tenner..gir kanskje en paracet:) Anonymous poster hash: 4070e...a49
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 De små får gjerne høy feber, min jente har vært en "feberunge" og frem til hun var 4-5 år gikk feberen rett i taket hver gang hun ble syk, hun hadde ofte feber i over 40, men det var sjelden hun ble så veldig dårlig i allmenntilstanden og hun fikk heldigvis aldri feberkramper. Nå har hun sannsynligvis vokst det av seg, 6 år og lenge siden hun hadde høy feber. Når datteren min var liten og hadde høy feber passet jeg godt på henne, fulgte med på feberstigning, væskeinntak og at hun tisset normalt. Sjekket henne ofte når hun sov og la meg inne hos henne eller tok henne inn til meg om natta. Ha lav terskel for å kontakte lege når de små er syke. Det er ikke alltid man trenger å komme til legevakta, men det kan være godt å få råd når man er usikker på f.eks hvor mye Paracet man kan gi, hva som er for høy feber og hvor lenge de kan ha feber før man bør gå til lege. God bedring til babyen din!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Hysterisk. er ikke farlig,så lenge det ikke er over 40 og skal ikke gi stikkpille før 39 Anonymous poster hash: eb97c...9bc
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Nei det er ikke mye. Ville ikke gitt paracet med så lav temperatur hvis han ikke er veldig dårlig form og har tydelig vondt Anonymous poster hash: 9d927...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå