Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Jeg og mannen min har vært gift i 5 år og har en nydelig gutt sammen som er 2. Min mann på 34 ble plutselig en dag her ringt opp av to jenter i 20 årene. Tror de var 25. De sa at de syntes han var den kjekkeste og deiligste mannen de har møtt. Han hadde møtt dem på et jobbseminar. Og de vet at han er gift og har barn. Mannen min har snapchat og sier han bare bruker det med guttevennene sine. Men så så jeg at den ene jenta på 25 har begynt å sende han bilder. Jeg ser ikke bildene, så jeg vet ikke hvaslags bilder det var. Totalt 9 stk. Han sier det bare var bilder av hun på bussen osv. Og at han aldri har sendt noe tilbake. Jeg fikk lov å sjekke, men fant ikke at han hadde sendt noe tilbake. Vet ikke om det er mulig å slette? Ble veldig såret og vet ikke hva jeg skal gjøre. Overreagerer jeg? Hvordan ville dere reagert? Er det ikke litt rart at han snapchatter med unge jenter? Jeg syns det er litt rart at en på 35 i det hele tatt bruker snapchat. Anonymous poster hash: fb7e8...469
Edelweis Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Må si at jeg synes de er veldig barnslige damer på 25. Fjortiss oppførsel. Jeg hadde bedt han om å slette henne fra snap om det gjør deg u komfortabel.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Kjenner folk i 40 årene som bruker snapchat, så den tenker jeg ikke over.. Men, han virker veldig ærlig i saken, lar deg sjekke det hele og gir fri tilgang på det du ønsker. Jeg ville nok tatt hans ord på det, men hadde likevel bedt han slette/sperre henne/de.. Det blir for dumt å la de holde på, de vet jo tydeligvis ikke normal folkeskikk, hvorfor bygge oppunder det?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Veldig spesiell oppførsel av to såpass gamle jenter..! Hjelp.. Ville bedt mannen min slette jenta. Mannen min ville aldri lagt dem til i første omgang, så litt snodig av mannen din og. Anonymous poster hash: 84bc7...2d7
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 hadde sagt til mannen hvordan dette hadde fått meg til å føle meg. å bedt han om å slette henne fra snapchat og heller ikke ha kontakt med henne på noen måte fremover! skjønner godt at du ikke opplever dette som noe greit! hadde selv blitt lei meg over dette...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Hadde dette vært noe bedre/verre hvis det var motsatt? Jeg viste han reaksjonene her inne og han da at det bare var gale damer her inne som tror at alle menn er utro. Så hvis det var jeg som hadde blitt oppringt av to gutter og snappet med dem, hadde d vært annerledes ? Hi Anonymous poster hash: fb7e8...469
Monajenten Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Hadde dette vært noe bedre/verre hvis det var motsatt? Jeg viste han reaksjonene her inne og han da at det bare var gale damer her inne som tror at alle menn er utro. Så hvis det var jeg som hadde blitt oppringt av to gutter og snappet med dem, hadde d vært annerledes ? Hi Anonymous poster hash: fb7e8...469 Hadde mannen din syns det var greit da? At to yngre menn fortalte deg hvor deilig de syns du er, og sender bilder av seg selv til deg?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Ta bilde/film av at du og mannen råkliner og så sender du bildet til dama på snapchat med teksten "in your dreams" Anonymous poster hash: c8186...115
rytme Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Hadde dette vært min mann så hadde jeg trodd på han om han sa at han ikke hadde sendt noe, og at hun ikke sendte noe pikante greier... Han har jo også fortalt deg hva jentene sa i den telefonsamtalen...? (Hva sa din mann til dem da, forresten?) Hadde likevel forklart at det gjorde meg utilpass og bedt han være klar på hvor han står overfor jentene... Og selvfølgelig slette henne fra snapchat hvis hun skulle begynne å sende bilder som ikke er OK.... Og så hadde jeg stolt på at han takler det på skikkelig vis...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 Uansett om han får snuskebilder, eller om han sender bilder tilbake, så er dette utrolig rar oppførsel av 25 årige damer. Jeg er 23, og rødmer bare ved tanken på å gjøre noe sånt! Det er sånt man gjør når man er 14 og guttegal... Jeg skjønner heller ikke hvorfor mannen din ønsker å ha henne på snapchat? Hvis hun likevel sender uinteressante bilder av seg selv på bussen ol. er vel dette veldig lite interessant for ham? Og når du i tillegg føler det ubehagelig at han har henne på snapchat, forstår jeg enda mindre av hvorfor han ikke blokkerer/sletter henne, av respekt for deg. Anonymous poster hash: c698c...c27
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 På min snap chat kan man bare slette hele loggen, ikke en og en hendelse. Anonymous poster hash: a0016...3df
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #12 Skrevet 25. november 2013 Spurte han nå om han kunne slette/sperre henne nå. Da ble han sur og nektet, sa det var flaut å slette henne. For hva skulle han da si til henne neste gang de møtes... :-(. HI Anonymous poster hash: fb7e8...469
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #13 Skrevet 25. november 2013 Spurte han nå om han kunne slette/sperre henne nå. Da ble han sur og nektet, sa det var flaut å slette henne. For hva skulle han da si til henne neste gang de møtes... :-(. HI Anonymous poster hash: fb7e8...469 Blokkerer han henne, vil ikke hun merke noe til det. Han vil bare aldri få bildene hennes. Anonymous poster hash: c698c...c27
Eeniemeenie Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 Jeg er straks 25 og en sånn oppførsel høres klein og uakseptabel ut.... de damene må mangle sosiale antenner. Hvem i helsike ringer en mann og sier sånt? Det hadde jeg ikke turt om han var singel engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå