Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Jeg lager middag hver dag og da mener jeg hver dag og jeg ber han om og rydde av bordet, sette i oppvaskmaskin og tørke av bordet. I det siste orker han ikke en dritt og ligger bare på sofaen og ser på tv. Onsdag i forrige uke dusjet han før jeg måtte nærmest beordre han til og dusje i går da det både luktet og håret var fett Må nesten skifte på sengene hver 10 dag ellers klarer jeg ikke sove skikkelig da jeg føler det lukter. Sex har vi ikke hatt siden vi hadde ferie i juli da jeg rett og slett ikke klarer det med en mann som nesten har like dårlig hygiene som en narkoman/uteligger. Hva feiler det mannen min? Vurderer og bestille legetime til han og følge han dit. Anonymous poster hash: 31ec7...c84
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Depresjon? Anonymous poster hash: 3fb38...004
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 kanskje du skulle bry deg litt mere om åssen han har det, og ikke bare banne og skjelle....ikke sikkert han har det så godt med deg, og seg selv.... Anonymous poster hash: 489e0...8d5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Min man var sånn da han hadde en depresjon. Anonymous poster hash: 7a7f8...d49
valkyrien Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Det er ganske typisk for en depresjon at man forsømmer hygiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå