Gå til innhold

Eget forum for Fotballfrue-besatte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kransekakestanga

Jeg vet at flere har sluttet på dette forumet pga. dette og slik som det eskalerer tviler jeg ikke på at flere vil forsvinne. Det er jo flaut å være her! Hele forumet fordummes og man gidder jo ikke ta opp saker av betydning da det virker som om man er på et forum kun for de med IQ under 55.

Nei, æsj, jeg gidder ikke mer. Slett meg! Takk.

Snakk om å overdrive. Hun er en kjent gravid blogger, som mange følger. Nå har hun fått barn, og da er det ganske naturlig at det diskuteres på et forum for mødre. Er ikke spesielt interesert selv, men å si at 1/3 av trådene handler om henne, og at forumet er for folk med IQ under 55 på grunn av disse trådene, er mildt sagt en overdrivelse. Som med alt annet, forsvinner nok trådene, når nyhetens interesse har lagt seg. Det er mye fjas som diskuteres her inne som jeg ikke er interessert i, men anonymforum er for alle tema, så da får man klikke seg forbi de trådene som man ikke synes er interesante, uansett om man har iq på over, eller under 55.

Anonymous poster hash: e0f87...31d

Snakk om å overdrive. Hun er en kjent gravid blogger, som mange følger. Nå har hun fått barn, og da er det ganske naturlig at det diskuteres på et forum for mødre. Er ikke spesielt interesert selv, men å si at 1/3 av trådene handler om henne, og at forumet er for folk med IQ under 55 på grunn av disse trådene, er mildt sagt en overdrivelse. Som med alt annet, forsvinner nok trådene, når nyhetens interesse har lagt seg. Det er mye fjas som diskuteres her inne som jeg ikke er interessert i, men anonymforum er for alle tema, så da får man klikke seg forbi de trådene som man ikke synes er interesante, uansett om man har iq på over, eller under 55.

Det innlegget er skrevet FØR fotballfrua fikk unge. Dette forumet er alltid full av psyke tråder om den dama. JA til eget forum for de besatte!

Anonymous poster hash: a5f7e...41b

Annonse

Snakk om å overdrive. Hun er en kjent gravid blogger, som mange følger. Nå har hun fått barn, og da er det ganske naturlig at det diskuteres på et forum for mødre. Er ikke spesielt interesert selv, men å si at 1/3 av trådene handler om henne, og at forumet er for folk med IQ under 55 på grunn av disse trådene, er mildt sagt en overdrivelse. Som med alt annet, forsvinner nok trådene, når nyhetens interesse har lagt seg. Det er mye fjas som diskuteres her inne som jeg ikke er interessert i, men anonymforum er for alle tema, så da får man klikke seg forbi de trådene som man ikke synes er interesante, uansett om man har iq på over, eller under 55.

Det innlegget er skrevet FØR fotballfrua fikk unge. Dette forumet er alltid full av psyke tråder om den dama. JA til eget forum for de besatte!

Anonymous poster hash: a5f7e...41b

Nå må du gi deg. Forumet er for alle tema. Er jeg gravid tråder er det fler av! Og de gidder ikke jeg å gå inn på. Og hva med " er mannen utro". Eller "svigermor er så teit". Skal vi lage egne forum for de emnene og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...