Gå til innhold

Er det en "Hvem trenger julegave"-tråd i år også?

Anbefalte innlegg

Gjest meg&mini
Skrevet

Send meg gjerne en PM med barnets alder og kjønn! Gjerne ønske også:)

Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg er alenemamma for en gutt på 2 år.

Jeg er student så vi har ganske dårlig råd.

Så om noen har mulighet til å hjelpe så hadde jeg satt veldig pris på det :)

Anonymous poster hash: 4d59a...16b

Ta gjerne kontakt med meg:))

Skrevet

Visst er det er noen som har noen klær i XS de ikke har brukt for,å kan gjerne jeg ta imot!

Jeg kan betale frakten,er bare takknemlig om noen har noe de likevel ikke bruker som de vil gi vekk :)

Anonymous poster hash: 08663...ba1
Skrevet

Gir gjerne bort en gave eller to. Send meg en PM :-)

Skrevet

Jeg ønsker å være med. 1-2 barn gjerne søsken :) send om med alder kjønn og eventuelle ønsker :)

Skrevet

Visst er det er noen som har noen klær i XS de ikke har brukt for,å kan gjerne jeg ta imot!

Jeg kan betale frakten,er bare takknemlig om noen har noe de likevel ikke bruker som de vil gi vekk :)

Anonymous poster hash: 08663...ba1

Hei :) Jeg har en svart penkjole liggende (mener det er fra KAFFE). Jeg har fått kjolen selv, den er pent brukt. Jeg kommer nok ikke inn i den noen gang, så den kan jeg gjerne sende deg. Send meg PM.

Skrevet

Har heller ikke fått noen PM enda, så bare send til meg :)

Skrevet

Jeg sender også gjerne gave hvis noen sender meg en PM. Et lite hint om kjønn, alder og ønsker er fint :)

Skrevet

Dere fantastiske mennesker :)

Dette er en utrolig varmende og kjærlig ide.

Jeg kan desverre ikke være med selv, men ville bare si hvor koselig det er å lese en tråd som dette :)

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg har fått PM av flere og setter derfor strek.

Har dessverre ikke mulighet til å sende gaver til flere, selvom ønsket om det er veldig stort:)

Skrevet

Jeg kan også sende en gave til :) Send meg PM

Skrevet

Hvor mye kjøper dere gaver for? Vi har ikke så altfor mye denne jula, men jeg ønsker gjerne å gi en liten ting til noen som trenger det likevel :-) vil en gave til et barn eller voksen til 200-250,- være greit?

Anonymous poster hash: e0141...fbe

Skrevet

Jeg husker fra i fjor at noen har brukt alt fra 100 kr til over 1000 kr ut i fra takketrådene.

200-250 høres veldig fint ut. Gi etter evne :) Desutten er man ikke kravstor om man sliter økonomisk. Kan bare være en liten ting :)

Anonymous poster hash: 19269...2d0

Skrevet

Hvor mye kjøper dere gaver for? Vi har ikke så altfor mye denne jula, men jeg ønsker gjerne å gi en liten ting til noen som trenger det likevel :-) vil en gave til et barn eller voksen til 200-250,- være greit?

Anonymous poster hash: e0141...fbe

200-250 er helt fint. :) Her blir det 300 fordi den tingen jeg hadde lyst til å kjøpe kostet det. Pluss noe godt til mor og barn. :)

Anonymous poster hash: cbb46...01e

Skrevet

Jeg husker fra i fjor at noen har brukt alt fra 100 kr til over 1000 kr ut i fra takketrådene.

200-250 høres kjempefint ut! Gi etter evne :) Desutten er man ikke kravstor om man sliter økonomisk. Kan bare være en liten ting :)

Anonymous poster hash: 19269...2d0

Skrevet

Jeg har lyst til å være med på dette, så send meg en PM med litt info om alder og kjønn på barn osv :)

Skrevet

Jeg ønsker å være med. 1-2 barn gjerne søsken :) send om med alder kjønn og eventuelle ønsker :)

Har fortsatt ikke fått pm . Mottar gjerne. Kan evt også kjøpe til en mamma

Skrevet

Jeg kan gjerne bidra her, både til voksen og barn. Send meg en pm med de opplysningene du føler er viktige så sender jeg så fort jeg kan. Synes det er hyggelig å kunne dele med andre :-)

Skrevet

Har fortsatt ikke fått pm . Mottar gjerne. Kan evt også kjøpe til en mamma

hr mottat pm og setter strek er med på andre lokale tiltak også

Skrevet

Jeg vil og gjerne bidra med gaver til både foreldre barn♡

Skrevet

Har fått henvendelser nå så da overlater jeg stafetten videre:-)

Gleder meg til å glede noen ukjente♡

Skrevet

Kan gjerne være med. Send meg en pm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...