Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Jeg og mannen driver å smitter hverandre igjen og igjen når vi har sex. Tar kurer med vaginatabletter og salve og blir kvitt det. Men når vi har sex så får vi det på nytt. Nå har ikke jeg hatt symptomer i det siste, men mannen får. Og nå vil han at jeg går til lege fordi det er jo jeg som er smittekilden ifølge han. Noen som vet hva det kommer av? Får vi noe annet enn canesten? Er ikke spesielt artig å være allergiske mot hverandre. Anonymous poster hash: 03eaa...452
<3 2G <3 Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Behandler dere han? Han må kjøre kur også.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Du behandler selvfølelig mannen også?? Anonymous poster hash: 64660...e20
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Ja, selvsagt. Ofte tar han på salve rett etter sex bare for å slippe å få det. Anonymous poster hash: 03eaa...452
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 ok. Her er det dere må gjøre. Det kan nok være riktig at du er den som får det først. Kvinners skjede er sur, og i kontakt med sæd vil skjeden gjøres basisk. Dette fører til at canida albicans får gode vekstvilkår. Bestill time hos lege og be om Diflucan. Dette er en engangstablett som fås på resept. Dessuten må BEGGE redusere sukkerinntak, ALDRI bruke såpe i underlivet og du må unngå å vaske deg unødvendig mye. Pass på å bruke bommullstruser, ingen stramme bukser og unngå resirkulert dopapir. Anonymous poster hash: 64660...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå