Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Hva jobber de med til vanlig? De kan jo ikke leve av dansen heller..... Noen som vet hva noen av de jobber med? Anonymous poster hash: 25109...3d9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Hvorfor kan de ikke leve av dansen? Det er mange måter å leve av dans på... Anonymous poster hash: b73ed...cea
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Vel, det ligger vel i ordet: Profesjonell - http://snl.no/profesjonell
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Egor er ihvertfall optiker eller noe sånt. Anonymous poster hash: 7cde8...86f
Gjest Julia1984 Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Hvorfor kan de ikke leve av dansen? Det er mange måter å leve av dans på... Anonymous poster hash: b73ed...cea Trenger ikke leve av det selv om man er profosjonell. Sier seg selv...hvor kommer inntekten av, nok til å kunne faktisk leve av det? Vet at både Egor, Nadya og han høye mørke (Jørgen...?). Egor er optiker, mener å ha lest at Nadya jobber som skoleassistent..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Både marianne og glenn jørgen sandaker er kjøreskolelærere (de er søsken ikke gift) G J eier kjøreskolen, har kjørt med begge når jg skulle ta førerkortet... trivelige folk:) Nadja Hamitskaja eller hvordan d skrives er klesdesigner Bare å bruke google så finner du vel ut hva resten gjør;) Anonymous poster hash: 969c9...414
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Jeg vet at en av de jobber på kundeservice, telefon. Anonymous poster hash: 60897...693
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Hvis de har nok danseoppdrag, så kan de leve av det, ellers må de ha en annen jobb ved siden av. Anonymous poster hash: 06770...304
Soon to be mum Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 (endret) Hvorfor kan de ikke leve av dansen? Det er mange måter å leve av dans på... Anonymous poster hash: b73ed...cea Trenger ikke leve av det selv om man er profosjonell. Sier seg selv...hvor kommer inntekten av, nok til å kunne faktisk leve av det? Vet at både Egor, Nadya og han høye mørke (Jørgen...?). Egor er optiker, mener å ha lest at Nadya jobber som skoleassistent.. Jeg sa ikke at de måtte det, jeg da at det faktisk er fullt mulig å gjøre det. Stor forskjell. Man kan tjene penger på feks en kombinasjon av å ta betalte danseoppdrag, drive danseskole/dansekurs o.l. Skjønner for øvrig ikke at det første innlegget mitt ble anonymt. Jeg mener bestemt at jeg ikke huket av for det. Hmmm... Endret 25. november 2013 av Soon to be mum
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 Hvorfor kan de ikke leve av dansen? Det er mange måter å leve av dans på... Anonymous poster hash: b73ed...cea Trenger ikke leve av det selv om man er profosjonell. Sier seg selv...hvor kommer inntekten av, nok til å kunne faktisk leve av det? Vet at både Egor, Nadya og han høye mørke (Jørgen...?). Egor er optiker, mener å ha lest at Nadya jobber som skoleassistent.. ProfEsjonell. Anonymous poster hash: 35f9b...08c
Mrs. Kaizer Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 Han bergenseren, Tom Erik? er snekker.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #12 Skrevet 25. november 2013 Glenn Jørgen Sandaker driver en kjøreskole. Tror søsteren Marianne jobber hos han. Egor jobber på Krogh Optik - ikke som optiker. Hun Dehli Cleve (danseren - ikke dommeren) driver vel et dansestudio. Nadja, som vant, designer sine egne kjoler - og har visst ganske stor suksess med det - mener merket heter Venti Uno. Anonymous poster hash: 1cce2...2fa
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #13 Skrevet 25. november 2013 Hva med vakre Elena? Anonymous poster hash: 54947...ec4
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 Nadya studerer også ved NHH. Elena Wiulsrud er 100% proffdanser og tjener penger på den. Ektemannen hennes tror jeg jobber i et regnskapsfirma med faren. Anonymous poster hash: ee8f1...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå