Gå til innhold

Synes dere at fotballfrue er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt pen og trent kropp dog litt for tynn, men ser jo godt det er stor forskjell på retusjerte bilder og ikke da når eks legges ved her. Og er ikke super fan av for mye sminke, extensions på hår og vipper og leppefylling. Liker litt mer naturlige looker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://m.kjendis.no/2013/06/19/kjendis/fotballfrue/blogg/caroline_berg_eriksen/blogging/27777772/?www=1

http://www.seher.no/mor-barn/endrer-ikke-på-kostholdet-selv-om-jeg-er-gravid-63755

Bildene hvor hun ikke har photoshoppet seg selv er jo sånn hun egentlig ser ut, og da er hun ikke like prikkfri akkurat ;) har hun fjernet vorten forresten, eller bare redigert den bort?

Anonymous poster hash: 0692d...def

Skrevet

Kjære alle dere fans av denne jenta, kan dere ikke be om et eget forum? Evt holde liv i én tråd der alle spørsmål, meninger osv om henne kan legges inn? Da blir det ikke så mye av det og vi andre uinteresserte kan skjermes. Jeg er nemlig forsvinnende lite interessert i å være med på en hype der flest mulig skal lokkes til å trykke seg frem til bloggen hennes. Jeg er fornøyd med å aldri ha sett på bloggen hennes og oppfordrer alle andre til å avstå! 

Hvorfor blir ikke alle trådene om fotballfruen sett på som spam? Var jo en periode man knapt kunne skrive Jarle før det ble slettet av moderatorer. Hvorfor er det annerledes med fotballfruen tro?

Anonymous poster hash: 56286...f12

Skrevet

peiling på sminke btw??

I virkeligheten er det så mye sminke at det ser faktisk ut som maling =/

Så peil på sminke kommer ann på hvem som snaker =)

Anonymous poster hash: 1218d...64b

Enig. Som makeup-artist gremmes jeg av sminken hennes, hun er ikke flinkere enn gjennomsnittet hos selvlærte damer.

Anonymous poster hash: 283fb...ca9

Skrevet

Måtte krype til korset å google dama.

Når meg ikke til knes. 

Skrevet

Nei, det er noe rart med ansiktet hennes.

Anonymous poster hash: 290fa...2c4
Skrevet

Gratulerer, dere har laget en tråd på tre sider om utseendet til en 26 år gammel nybakt (?) mamma på skikkelig smålig femte klasse nivå.

Hurra for dere, håper dere ikke lærer slikt til døtrene deres. :huh:

Anonymous poster hash: 89955...e86
Gjest Julia1984
Skrevet

Hun er nydelig og jeg er sikker på at flere her inne mener at hun er penere enn de skriver, men denne janteloven i Norge er så kraftig....

Tror av de som sier hun er alminnelig eller "stygg".....90% av de lyver!

Skrevet

Hun er nydelig og jeg er sikker på at flere her inne mener at hun er penere enn de skriver, men denne janteloven i Norge er så kraftig....

Tror av de som sier hun er alminnelig eller "stygg".....90% av de lyver!

Helt enig...men de innrømmer det ALDRI.

Anonymous poster hash: 960fd...532

Skrevet

Hun er helt fantastisk vakker og nydelig. Det er bare så mange som er sjalue på henne! Hun er så perfekt! <3

Anonymous poster hash: 1c0d4...c7f
Skrevet

hun ER jo ikke nydelig !???? det kan vel JEG mene, uten å være sjalu. Spørsmålet i tråden er jo om man synes det eller ei, jeg synes ikke.

kan ramse opp flere smellvakre bloggere/kjendiser jeg, som jeg mener ER pene ! ingen sjalusi :

- Tone Damli

- Anette Haga

- Lene Orvik

- Rachel Nordtømme

osv osv skal jeg fortsette ?

Anonymous poster hash: 1218d...64b
Skrevet

Hun er faktisk penest på disse uredigerte bildene som er lagt ut i tråden.

Skrevet

Som gravid, med kanskje bittelit "gravidekilo" ekstra, synes jeg hun er betydelig penere. Ikke det JEG karakteriserer som pen, men hun er kanskje litt over snittet, ja. Og som sagt, den ene elel rto kilo hun har fått "ekstra", håper jeg hun jobber med og beholde. Hun ser fort 5 år yngre ut. Men det er nå min mening....

Jeg tror hun er som ei jeg gikk i klassen med, kroppsmessig. Store pupper, men ellers "tynn som en strek"....Drømmen for mange, men personlig finner jeg det litt "ute av proporsjon", selv om det er naturlige pupper, så er det ikke "fint" med for store i forhold til kroppen.....Jeg deriomot er "stor i kroppeN" men har små pupper, og det er heller ikke veldig "i proporsjon" for og si det sånn :)

Synes hun blir litt "plastikk", skjønner at bildene er redigert osv, men hun er jo likedann på TV...Man venter på at noe skal "sprekke" hvis hun ikke er helt "korrekt" hele tiden. Men det er jo hennes "problem", ikke mitt.

oppsumert, graviditet har vist at hun hadde set yngre,- og penere ut, men noen få kilo ekstra. Er ikke snakk om at hun må gå opp en str eller to, barebittelitt.

Anonymous poster hash: b162f...0db
Skrevet

Hun holder på å føde /har født :)

Anonymous poster hash: dea21...547

Skrevet

Hun er pen og holder seg ganske godt til å være nesten 40år. Håper jeg holder meg like bra som henne når jeg er den alderen. Men synes ikke hun ser så sunn ut akkurat.

Skrevet

Eh hun er ikke nesten 40 år....

Anonymous poster hash: c6e27...6fe

Skrevet

Ja veldig pen. Personlig synes jeg hun ville vært penere med litt mer kjøtt på kroppen :) Synes hun virker både oppegående og hyggelig. Ikke et ondt ord fra meg, bortsett fra at jeg tror hun kanskje er redd for å ikke være perfekt. Med tanke på alle frekke og kjipe kommentarer hun får, så er det kanskje ikke så rart?

Skrevet

Her synes jeg hun er veldig pen:

http://www.tv2.no/underholdning/se-bildene-fra-ellefesten-4073977.html

Ett bilde hun selv ikke har redigert :) Alle kan bli pene på en blogg. Hun har jo faktisk falskt hår, negler, øyevipper, lepper, ansikt.. I tillegg så bruker hun to timer hver morgen på å og ordne seg. I tillegg til å redigere bildene. Det dere ser på bloggen er altså ikke slik hun egentlig ser ut ;)

Anonymous poster hash: c9673...6a4
Skrevet

Hun er pen og holder seg ganske godt til å være nesten 40år. Håper jeg holder meg like bra som henne når jeg er den alderen. Men synes ikke hun ser så sunn ut akkurat.

Øhm, hun er 26....

Anonymous poster hash: 3ec83...044

Skrevet

Eh hun er ikke nesten 40 år....

Anonymous poster hash: c6e27...6fe

Jeg trodde hun var 38/39 år jeg? Mulig jeg "føler" og ha lest 37 et sted.... Har ikke nilest bloggen, bare noen gang linker som bli lagt ut her, og har vel ikke tenkt over det...Har ikke sett at alder har stått når hun har vært  i ulike media..Antok hun var en voksen dame som bar alderen godt? Hvor gammel er hun da? Jeg ble litt sånn oj........Og antok først hun var en del eldre enn 40 år, når jeg leste dette, men litt resonnement sa meg at HAN er jo fotballspiller, aktiv enda, og da maks 35 vil jeg tro...Hun er nok ikke mange år eldre. SÅ OVER 40.......DET kan ikke være mulig, eller,.. Er selv 36, og synes jeg ser eldre ut enn henne sånn ved første øyekast, men når man ser på bildene litt nærmere, så virker det som hun godt kan være eldre enn meg, men tar seg yngre ut.

Anonymous poster hash: b162f...0db

Skrevet

Øhm, hun er 26....

Anonymous poster hash: 3ec83...044

Er hun ikke rundt 39 da. 26år ? Nei, det ser ut som hun er rundt 35år. Har sett henne i virkeligheten, 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...