Gå til innhold

Synes dere at fotballfrue er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kunne ha valgt en annen frisyre. Min mening det....

Anonymous poster hash: 258c8...34a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pen og vakker <3

Anonymous poster hash: 1c0d4...c7f
Skrevet

Ja hun er pen

Anonymous poster hash: fdffd...fff

Skrevet

Jeg personlig synes ikke det. Litt for stram i masken og mager. Men smaken er som baken og jeg er vel ikke noe modell selv akkurat:)

Anonymous poster hash: bafea...bbd

Skrevet

Hun er søt og mye penere enn meg.

Skrevet

Hun er åpenbart ikke stygg, men jeg personlig synes ikke hun er noen nevneverdig stor skjønnhet heller. Vanvittig kjedelig og uoriginal, både i utseende og personlighet.

Skrevet

Nei. Alt for spisst, tynt og stramt ansikt (med tendens til underbitt) til at jeg synes hun er pen, men hun gjør jo det beste ut av det hun har.

Anonymous poster hash: dd3c2...d10
Skrevet

NEI alt for beinete

Anonymous poster hash: 8c37c...362
Skrevet

Ikke veldig pen naturlig, men hun er slank og smekker og flink til å sminke og pynte seg!  

(Det sies at stygge kvinner er de som ikke kan pynte/sminke seg)

Anonymous poster hash: 9e11e...249
Skrevet

Nei, men hun har en fantastisk flott kropp. 

Anonymous poster hash: b11f9...bfb
Skrevet

Ikke stygg, men heller ikke spesielt pen. Veldig velstelt da :) Og etter min mening en veldig fin kropp!

Anonymous poster hash: 0692d...def

Skrevet

Ja, kjempe pen! Men har ikke sett henne i virkeligheten da

Anonymous poster hash: 8fdf8...75a
Skrevet

Pen og elegant:-) Men absolutt ikke min smak/stil på henne, kroppen hennes eller klærne hennes.

Skrevet

Tror hun kommer til å eldres raskt :P Hun er jo så senete i virkeligheten. Merkelig at det ikke synes på bildene.

Jeg er forøvrig penere. Alltid visst at jeg er det, alltid fått tilbakemeldinger på at jeg er langt over gjennomsnittet vakker. Jeg er 165 høy, 54 kg, mørkeblond, bølget hør forbi livet, symetrisk utseende og selvtillitt :D

Anonymous poster hash: 48b4e...db8
Skrevet

Tror hun kommer til å eldres raskt :P Hun er jo så senete i virkeligheten. Merkelig at det ikke synes på bildene.

Jeg er forøvrig penere. Alltid visst at jeg er det, alltid fått tilbakemeldinger på at jeg er langt over gjennomsnittet vakker. Jeg er 165 høy, 54 kg, mørkeblond, bølget hør forbi livet, symetrisk utseende og selvtillitt :D

Anonymous poster hash: 48b4e...db8

Du virker likevel litt uspiselig - hihihi! :fnise:

Anonymous poster hash: da7f9...4cd

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hun er en helt alminnelig, pen jente. Ikke blendende vakker, nei. Hun er helt sikkert naturlig pen, men det er det jo ingen som får se. Hun er jo alltid fullsparklet. 

Skrevet

Hun er slank, smellvakker, hun er slik menn snur seg etter på gaten og kvinner ønsker de var, hun er skjønnheten selv. <3

Anonymous poster hash: 1c0d4...c7f
Skrevet

Hun er ikke stygg men ikke overjordisk vakker heller..midt imellom som det vi alle er..., men par av bildene av henne ser hun ikke ut. F.eks cover bildet på bloggen så ser det ut som om hun har det vondt.. IKKE fint bilde..en rar grimase av en annen verden..

Skrevet

Søt jente, men altfor kunstig og stæsja etter min smak. Jeg mener hun undergraver sin naturlige skjønnhet med de rare bølgene i håret, en snålt trutmunn og masse sminke.

Anonymous poster hash: 3d6b7...dec

Skrevet (endret)

Kjære alle dere fans av denne jenta, kan dere ikke be om et eget forum? Evt holde liv i én tråd der alle spørsmål, meninger osv om henne kan legges inn? Da blir det ikke så mye av det og vi andre uinteresserte kan skjermes. Jeg er nemlig forsvinnende lite interessert i å være med på en hype der flest mulig skal lokkes til å trykke seg frem til bloggen hennes. Jeg er fornøyd med å aldri ha sett på bloggen hennes og oppfordrer alle andre til å avstå! 

Endret av Iiiiik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...