Fullrulle86 Skrevet 25. november 2013 #26 Skrevet 25. november 2013 Har dere prøvd forebyggende medisiner? Går selv fast på betablokker og har fått et nytt liv! Gått fra et anfall i uka til kanskje et anfall annenhver måned, og da med mye mindre smerter enn til vanlig
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #27 Skrevet 25. november 2013 starter somregel med lyn/sikksakk mønster foran øynene, litt synsforstyrrelser. det gir seg somregel etter 10min-30min, og da kommer voldsom bankende hodepine. forverres av bevegelse, lys og lyd. må gjerne ligge i kaldt, mørkt rom. noen ganger så vondt at jeg kaster opp i starten. bruker ikke kvalmestillende, men imigran. da går det somregel over innen 5-6t. gruuusomt, verre enn fødsel synes jeg(ja, virkelig). ble legevakttur med surstoff en gang. men får det "heldigvis" bare når jeg bruker hormonprevensjon, så kan jo unngå det. og hadde ikke oftere enn hver 2. mnd ca, noen ganger en gang i mnd. Anonymous poster hash: 754cc...aa4
Tante_Esel Skrevet 25. november 2013 #28 Skrevet 25. november 2013 albyl-e har hjulpet meg masse også
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #29 Skrevet 25. november 2013 Anfallene mine utløses ofte av stress. Starter med sånn hodepine som man får når man er trøtt og tung i hodet.. Så starter tåkesynet og jeg ser stjerner. Tar immigran, men sjelden de hjelper. Er alene med 3 barn, så kan ikke legge meg å sove veldig lenge. Hvis 13 åringen er hjemme, tar hun de to små en time så jeg får sove litt. Blir litt bedre da. Men ofte krabber jeg fra sofaen/senga til do og kaster opp. Anfallene gir seg sjelden før det har gått et par dager og jeg går ned 2-3 kg i vekt hvert anfall fordi kvalmen og oppkastet ikke forsvinner. Heldigvis har jeg anfall sjelden. Har bare /-3 i mnd nå mot et i uka før. Har skrevet kalender med all mat jeg spiser og alt jeg drikker og har tatt det med til ernæringsfysiolog og fått diett utfra dette.. Anonymous poster hash: ce974...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå