Gå til innhold

Baby på 6 måneder og juleaften/gaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere gjort det med gaver på juleaften? Babyen har jo ikke noe særlig glede av dette, og har vel antageligvis lagt seg når vi pakker opp. Pakker dere opp babyens gaver på kvelden uten babyen, eller sparer til dagen etter? Eventuelt pakker opp på dagen juleaften? Dette er ikke noe verdensproblem, jeg vet det, men lurer nå allikevel da :-P

Anonymous poster hash: 33c0f...c59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har dere gjort det med gaver på juleaften? Babyen har jo ikke noe særlig glede av dette, og har vel antageligvis lagt seg når vi pakker opp. Pakker dere opp babyens gaver på kvelden uten babyen, eller sparer til dagen etter? Eventuelt pakker opp på dagen juleaften? Dette er ikke noe verdensproblem, jeg vet det, men lurer nå allikevel da :-P

Anonymous poster hash: 33c0f...c59

Vi feiret med mindre baby enn din ifjor og åpnet gavene etter leggetid. Svigermor forsøkte seg på at vi måtte vente til han kunne se hva han fikk dagen etter. Men ærlig talt, en baby på 2(eller 6) mnd får ikke med seg noe slikt. Svigermor fikk gi han en gave før han sovnet og da så det ut som om hun forventet at han skulle bukke og takke selv:p

Anonymous poster hash: 4b7ae...4bd

Skrevet

Vår var på den alderen i fjor. Vi tok frem noen av hennes gaver før hun ble lagt, hun dro litt i gavebåndet og var ellers ikke så interessert. Så pakket vi opp resten i løpet av kvelden. Lekene fikk hun leke med dagen etter. I år skjønner hun nok litt mer, så da får hun sine gaver før hun legger seg, i alle fall leker. Klær tror jeg ikke det gjør noe om vi pakker opp etter hun er i seng i år heller. Men neste år vil hun nok ikke legge seg før det er tomt for pakker :)

Skrevet

Da min baby var 6 måneder, fikk hun masse gaver til navnefesten. Hun fant stoooor fascinasjon i både innpakningspapiret og ikke minst de derre båndene som er rundt pakkene! 6 måneder gamle barn kan ha glede av gavene, men kanskje ikke innholdet akkurat da... 

Så går jo an å la henne "pakke opp" en liten gave før leggetid da (etter middagen f.eks), og la henne hygge seg med papiret/båndet litt, eventuelt at hun faktisk finner interesse i innholdet :) De andre gavene ville jeg åpnet selv, eller om baby hadde hatt søsken, så kunne de fått åpnet dem. 

Anonymous poster hash: b6f58...8ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...