Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Jeg kjenner litt til et par ungdomer som jeg vet har det litt vansklig. De bor for seg selv og har ikke foreldre som stiller opp, av ulike årsaker. Jeg er litt redd de skal få en stusslig jul. Samtidig vet de ikke at jeg vet hvordan det ligger ann og jeg tror ikke de ønsker at jeg skal vite det. Noen har sakt litt mer enn de burde. Jeg har litt lyst til å kjøpe en hilsen til disse ungdomene og legge som gave fra "nissen" i postkassa før jul. Tanken er at de skal få noe som viser at noen bryr seg, selv om de ikke vet hvem. Er det en god idee eller blir det bare dumt? Anonymous poster hash: 1490a...e8e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Jeg synes ikke det er dumt i det hele tatt. Jeg har tenåringsbarn selv, og ser at de som er i den alderen er små og sårbare under det liksom litt tøffe skallet. Den ene datteren min forteller også om venner som ikke har har det helt slik de burde, og jeg er helt sikker på at de ungdommene du vil gi gave til kommer til å sette oris på det. Jeg synes du virker veldig snill og omtenksom. Anonymous poster hash: fad7a...8ad
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Jeg synes også dette var en veldig fin ide! De blir helt sikkert glade for at noen viser at de bryr seg, selv om de ikke vet hvem. Du er snill! Anonymous poster hash: 3365e...36a
Sydamen Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Tommel opp! Og garantert veldig verdsatt!
Gjest elisa bt Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Det synes jeg du burde, kjempeflott ide! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Det var vel noe slik julepakker opprinnelig ble gitt bort? Man fikk en god del pakker på trappen uten at man visste fra hvem. Fra "julenissen". Men i disse materialistiske tider er det viktig å vise frem hvem som har gitt bort hva. Snart blir det vel til og med (u)kultur for å beholde prislappen på eller legge ved kvittering med julepresangen. Jeg har gjort det flere ganger. Gitt bort ting og skrevet med venstre hånd (for at ingen skal kunne gjette på skrivestilen hvem det er fra) "fra julenissen til ...". Den som ikke har gjort det før burde prøve! Det gir ekstra glede å høre den/de som fått bli glade for men ikke ane hvem det er fra. Anonymous poster hash: bf5d1...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå