Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Del Skrevet 25. november 2013 Unnskyld meg, men må få ut litt frustrasjon og bekymring. Ei som jeg regnrr som ei veldig venninne dro i går ettermiddag/kveld på føden. Førstemann gikk raskt, og med nr 2 har jeg enda ikke hørt noe.... den siste mld jeg gikk var i 19tia i går, og har ikke fått svar fra hu eller pappaen.... logisk vet jeg at det ikke nødvendigvis er noe samsvar mellom fødslene, og det kan jo være mange grunner....MEN allikevel vondt i magen.... blæ :-(. Anonymous poster hash: 2d48a...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #2 Del Skrevet 25. november 2013 Huff, jeg forstår godt at du er bekymret jeg! Håper virkelig alt er bra med både mor og barn Anonymous poster hash: 575e1...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Del Skrevet 25. november 2013 Hu ringte heldigvis i stad og alt sto bra til. Hun hadde sendt en mms for noen timer siden, men den er nok fast i nettverket. Synd f..n meg dette var verre enn å føde sjøl jeg :-/ Anonymous poster hash: 2d48a...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå