Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Noen som har gjort det? I ung eller voksen alder? Anonymous poster hash: 43179...2c8
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Ja, kuttet kontakten med min mor. Gjorde det i en alder av 24 år. Hun begynte å forsvare seg med at jeg var et vanskelig barn så hadde hun all grunn til å bruke fsyisk vold. Hun kunne innrømme feil, men ikke den fysiske volden. Et sånt menneske skal jeg ikke ha rundt meg eller barnet mitt. Vi bor to minutter fra hverandre og på et år har jeg bare sett henne en gang. Går utrolig bra og kan ikke si at jeg savner henne. Er blitt et mye mer positivt menneske etter at jeg kuttet kontakten Anonymous poster hash: 03e9f...a00
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Søsteren min har kuttet kontakten med faren vår, og jeg har lyst til å gjøre det samme. Vi er hhv 25 og 28 år. Han bedrev psykisk vold mot oss gjennom oppveksten vår og har alltid vært svært vanskelig å forholde seg til. Jeg har mange ganger ønsket at han skulle slå meg, slik at jeg kunne kutte kontakten. Han har gjort og sagt mange utilgivelig ting opp igjennom, og i sommer sa det stopp for søsteren min. Hun har det mye bedre nå enn hun noen gang har hatt det. Selv kjenner jeg på at jeg ønsker å beskytte barna mine mot tyranniet hans. Venter bare på rett tidspunkt for å si at nok er nok. Jeg har flere ganger i voksen alder forsøkt å prate med ham, men han går rett i forsvarsposisjon og evner ikke å se hvordan han holder på. Om noen har noen gode råd til hvordan man går fram så tar jeg imot med stor takk :-) Anonymous poster hash: 15dae...872 Anonymous poster hash: 15dae...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå