Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Hver jul kjøper jeg gaver til foreldrene mine, og hver gang sier de at jeg bare kan ta gavene selv eller selge det til noen andre...? Hadde dere sagt det til deres barn? Anonymous poster hash: db6fb...743
*Miss Marple* Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 (endret) Nei? Jeg hadde heller ikke kjøpt gaver til noen som var så utakknemlig. Kjøp hver sin geit til de gjennom Unicef eller hva det er, så kan de være med på gjøre en god gjerning i det minste. Endret 25. november 2013 av *Miss Marple*
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Eeh nei det hadde jeg absolutt ikke sagt! Og hadde mamma eller pappa sagt det til meg, så hadde jeg skuffet! Å gi gaver er jo kjempe gøy, men absolutt ikke om mottakerne ikke setter pris på det! Anonymous poster hash: 63020...48d
Superdolly Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 (endret) Enig med Miss Marple. Ta dem på ordet, og gi dem en geit via Unicef eller en annen veldedighetsgave. Jeg syntes det var både utakknemligo g uhøflig sagt, og hadde blitt såret selv dersom mine foreldre hadde sagt noe slikt til meg. Endret 25. november 2013 av Superdolly
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Hvordan er de som personer? Tror du at de mener det vel? At du ikke trenger å bruke penger på dem, at de ønsker at du skal få mer selv? Eller er det rett og slett fordi de ikke liker gavene? Anonymous poster hash: 65d42...ee0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå