Gå til innhold

Blir BIM App´en snart fikset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Utrolig irriterende! Håper den er i orden snart!

Skrevet

Dritt å betale for noe som ikke funker!!! :-(

Skrevet

Hei,

Jeg har akkurat fått tilbakemelding med at det er en bug i systemet, og at de jobber på spreng for å få fikset dette.

Forhåpentligvis er den oppe og går igjen snart. Jeg sier ifra hvis jeg hører noe mer.

Kira,

Brukermoderator

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi jobber med dette as we speak, og den blir forhåpentligvis fikset asap. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Min fungerer fortsatt ikke :(

Skrevet

Jeg skal sjekke opp dette med en gang. Det skal være i orden nå. Har du prøvd å skru av og på telefonen?

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp appen og angrer som bare det. Den funker jo ikke, hele appen krasjer hvis en prøver noen av funksjonene. Får feks ikke lagt inn termin.

Skrevet

Funker ikke her heller. Kræsjer når jeg prøver å legge inn termindato!

Gjest Tidl. redaktør
Skrevet

Funker ikke her heller. Kræsjer når jeg prøver å legge inn termindato!

Hei,

jeg er ny (og gravid) redaktør for foreldre.no Dette er jo for dårlig. 

Skal sitte på noen i systemet her til de fikser det. Lover å holde dere oppdatert :-)

Mange klemmer fra

Susanne

Gjest Tidl. redaktør
Skrevet

En liten oppdatering: Utviklerne har nå fikset problemet, så de bør kunne banke ut en forbedret versjon i løpet av et par dager, der terminkalkulatoren blant annet funker som den skal. Sier ifra når den er klar, så er det bare å oppdatere appen:-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Og der var det kommet ny oppdatering, og appen funker :)

Gjest Tidl. redaktør
Skrevet

En liten oppdatering: Utviklerne har nå fikset problemet, så de bør kunne banke ut en forbedret versjon i løpet av et par dager, der terminkalkulatoren blant annet funker som den skal. Sier ifra når den er klar, så er det bare å oppdatere appen:-)

Nå er ny oppdatering ute, der buggen er fiksa, så bare å oppdaterte appen i Appstore, så skal den funke finfint. Men rop ut om det skulle være noe annet da, så tar jeg det rett videre med de som utvikler appen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...