Gå til innhold

Stikkpiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker aller har brukt paracet stikkpiller for voksne? Jeg bruker paracet daglig, men sliter med magen. Jeg lurer litt på om jeg skal spør legen etter stikkpiller. Noen som har erfaring med stikkpiller?

Anonymous poster hash: 97369...b15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Paracet går ikke på magen, så det vil ikke utgjøre noen forskjell.

Anonymous poster hash: e944f...ebb

Skrevet

Merkelig. Jeg mener bestemt at det er rett etter jeg har tatt paracett, at jeg får knipninger i magen. Kan det være psykisk?

Skrevet

Merkelig. Jeg mener bestemt at det er rett etter jeg har tatt paracett, at jeg får knipninger i magen. Kan det være psykisk?

Paracet påvirker ikke mageslimhinnen, men går rett til leveren og virker derfra over i blodet. Ibux går på magen og kan gi magesår.

Skrevet

Var hos legen idag. Han kunne fortelle meg at paracet som dere sier ikke går på mageslimhinnen, men at noen alikevell føler ubehag rett etter de har tatt tablettene. For meg gjelder det spesielt på morgen for jeg klarer ikke å spise og da må jeg ta tablettene på tom mage. Jeg fikk med meg resept på både tabletter og stikkpiller. Så da skulle jeg prøve å bruke stikkpiler om morgen. Så kan jeg heller ta tablettene ut over dagen sammen med litt mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...