Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Jeg er så nedstemt for tida... Klarer ikke å sove godt, er mye sur og har liten tålmodighet. Kan jeg være deprimert? Trøstespiser på kveldene, vil så gjerne trene men det virker helt uoverkommelig. Har to små barn og et helt greit ekteskap Har svært liten egentid pga barna. Før kosa jeg meg hvertfall når jeg kom meg på jobb, men nå føler jeg meg bare sliten der også.. Ofte er jeg så lei at jeg fantaserer om at jeg ikke er der mer. Men så tenker jeg på barna mine som hadde blitt morløse, og så vondt vil jeg jo ingen. Hvor kan jeg henvende meg? Fastlegen? Hva kan jeg gjøre selv? Har ikke ork til noe Krangler masse med mannen min... Anonymous poster hash: c4076...cf6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Høres ut som en depersjon eller en veldig tung tid for deg. Jeg bestilte time hos fastlegen min som gikk igjennom et skjema. Etter fem minutter fikk vi svaret rimelig fort Ble henvist videre til psykolog (desverre lang ventetid), begynte på Zoloft. Gått på de i fire måneder og føler at jeg er på vei tilbake Ring å bestill time så vil du få hjelpen du trenger. Kanskje du bare trenger noen å prate med Prøv å få litt egentid (noe jeg glemte helt til samboeren kastet meg på dør og sendte meg på hotell. Var så verdt det ) Anonymous poster hash: cd01d...662
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Har bestilt time hos fastlegen på onsdag, men jeg gruer meg. Vil så gjerne være oppegående og vellykket om du skjønner.. Syns det er vanskelig å skulle prate med noen om det her, men slik det er nå så ryker jo ekteskapet.. Anonymous poster hash: c4076...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå