Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 at man setter i gang fødselen? Og hva menes med "tappetafsing"? Er det med fingrene, blir det det samme om man har sex? Da støter vel penisen borti der? Har jo hørt at sex kan sette i gang fødselen, men det er vel kun når man er helt klar, eller?? Kan da denne Tappetafsingen sette i gang tidligere, fra når? Vær så snill, forklar meg forskjellene! Ellers kan det hende det blir sølibat på mannen fremover, for jeg vil ikke føde fortidlig! Jeg er 32 uker, så han bør holde seg inne til over nyttår og litt til Anonymous poster hash: 72670...3a9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Herregud, kan ikke gravide bare holde fingrene unna livmortappen sin? Som Jordmor Siri sier om saken: La det være jordmors jobb. Det er utrolig vanskelig å kjenne etter selv, og det krever masse erfaring for å stille rett "diagnose". Jeg har 4 barn og har aldri putta fingrene oppi der for å kjenne etter noe med livmorhalsen. Hva er vitsen? Anonymous poster hash: fc764...260
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Men nå var det ikke bare det jeg lurte på da!! Blir det det samme med sex? Om han finger meg?? Eller er ikke det farlig? Og hva er forskjellen?!? Anonymous poster hash: 7ec2b...c25
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Fingring blir ikke det samme som tappetafsing. I uke 32 ligger som regel den tappen ganske langt opp i skjeden, som regel vil ikke "vanlig" fingring føre til at man er borti den tappen da i det hele tatt Ha sex, kos deg Anonymous poster hash: d5fff...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå