Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #26 Skrevet 25. november 2013 I alle tråder om julegaver her virker det som alles barn får så enormt med gaver, det må pakkes opp i flere runder på julaften, spares til første dag, er fint om barna får ting de likevel trenger, alt for å unngå at det blir så vanvittig mye leker julaften kveld. Hvem er det barna deres får så innmari mye gaver fra? Har alle enorm familie, eller bytter dere gaver med venner også? Blir det ikke innmari mye gaver å kjøpe for dere foreldre også? Og hvor mange gaver får barna deres vanligvis? Her får barna presanget fra 10 personer/par/familier, oss foreldre inkludert. Flere av disse gavene er relativt små/symbolske. Jeg syns barna får nok gaver, og som regel mye fint, men jeg syns ikke de får enorme mengder. Vi rekker fint å pakke opp på julaften uten at det blir for mye. Anonymous poster hash: d0530...744 I år blir det iallefall; - 2 sett besteforeldre - Tante og onkel på farssiden - Faren og samboeren - 1 sett "svigerbesteforeldre" ( Datteren min blir storesøster til deres første barnebarn til våren) - 3-4 gaver fra søsteren til samboeren, som hun har sagt hun har kjøpt. - Tante og søskenbarna til datteren min. - To onkler og en gave fra hunden i mine foreldres familie faktisk :-P - Meg og samboer, men vi skal kjøpe henne flere gaver istedetfor en stor. - 2 gudmødre - Mine tanter og søskenbarn gir datteren min alltid gaver, hvert år. Tipper det blir noen og tjue, ikke hårreisende mye. Men absolutt nok. Datteren min er snart 5 år, blir vel fort mer når de har klassekamerater osv? Anonymous poster hash: e6aed...145
Love my kidz Skrevet 25. november 2013 #27 Skrevet 25. november 2013 Er ikke så veldig mye her i huset, har sånn passe familie, men får ingenting av mine og min manns tanter og onkler liksom. Vil anta at de som får mange gaver bor i mine-dine-våre barn-familie, eller bare har stor familie der alle kjøper til alle, eller at de også får fra omgangskrets. Artig for barna da
Elsker livet Skrevet 25. november 2013 #28 Skrevet 25. november 2013 Halvparten av alle gavene kommer fra mine foreldre. Har en mor som er like glad i shopping som meg. Dessuten tror jeg hun kompenserer litt for at de ses så sjelden pga. avstand.
♥Coxinelle♥ Skrevet 25. november 2013 #29 Skrevet 25. november 2013 Her får de fra Mormor og morfar Farfar Tre onkler/tanter/søskenbarn Foreldre Et vennepar Ender vel opp med 7-8 gaver hver. Ikke så allverden, det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå