Gå til innhold

Tar dere med forkjølet baby ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten på 10 mnd er forkjølet med snørr, litt hoste og muligens littegrann feber. Eldre søsken skal leveres og hentes og vi må bruke vogn. Om morgenen er det ca -5, men rundt null midt på dagen. Bør babyen helst være inne, eller går det fint med noen turer ut? Og hva med soving ute? Dette var aldri en problemstilling med de to andre heldigvis:) Hvordan gjør dere det?

Anonymous poster hash: f5260...5e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: f5260...5e7
Skrevet

Ungene har godt av å komme ut i frisk luft, så lenge det ikke er snakk om alt for høy feber og de fryser tydelig. Her har ungene fått være litt ute enda om de er syke, de sov fast i vogna si ute når de var syke som babyer, de sov aldri i vogna utenom, de nektet, men virker som om de trivdes bedre ute i frisk luft når det var snakk om sykdom. Fulgte bare med på om de ble kalde i ansiktet ol, noe de ikke ble.

Anonymous poster hash: 355a3...b6e
Skrevet

Ja, det gjør jeg så sant det ikke er veldig kaldt og ungen er i ordentlig dårlig form. Hvis det blåser sidelengs og ungen hoster som en gris lar jeg være. Jeg spurte legen til datteren min om dette da hun var liten. Hun fikk absolutt ikke sove inne i senga si på dagtid, sov kun ute i vogna. Legen sa at det var helt i orden, bare godt for små tette neser å sove ute i kjølig luft. Men de skal ikke ligge og fryse så klart.

Anonymous poster hash: a460d...517
Skrevet

Skulle jeg holdt sønnen min inne hver gang han var forkjølet som baby så hadde vi sultet i hjel :P

Selvsagt kan barnet være ute godt pakket inn i vognposen.

Anonymous poster hash: bb6a8...548
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Godt innpakket i vogna. Hun blir ikke sykere pga det.

Anonymous poster hash: 09299...598

Skrevet

ja,men bare de 2 lurene han sover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...