Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Så på kranglesiden og vil kommentere en ting uten å bruke nick. Du sier at du aldri ville ha sendt barna dine ut i Calvin Klein fordi du hadde skamma deg, men veit du egentlig hvor rimelig Calvin Klein er til barn? Sett med for eksempel bukse og genser koster som regel maks 300 kroner. Minst like rimelig som hennes og Mauritz. Har handla masse fra Calvin Klein i USA for eksempel og har aldri betalt mer enn 200 kroner for bukse. Bare måtte, stussa nemlig litt over at det skulle være skammelig å kle barna sine i rimelige klær kun fordi de heter Calvin Klein? Anonymous poster hash: e1a54...98e
Ziva Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Innlegget ligger på krangle, spør med nick der eller send pm. Bedre det enn å dra det inn på anonym.
monson Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Så på kranglesiden og vil kommentere en ting uten å bruke nick. Du sier at du aldri ville ha sendt barna dine ut i Calvin Klein fordi du hadde skamma deg, men veit du egentlig hvor rimelig Calvin Klein er til barn? Sett med for eksempel bukse og genser koster som regel maks 300 kroner. Minst like rimelig som hennes og Mauritz. Har handla masse fra Calvin Klein i USA for eksempel og har aldri betalt mer enn 200 kroner for bukse. Bare måtte, stussa nemlig litt over at det skulle være skammelig å kle barna sine i rimelige klær kun fordi de heter Calvin Klein? Anonymous poster hash: e1a54...98e CK var vel sikkert bare tatt som et eks på merkeklær som en helhet(?)
Iiiiik Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Hvis du ikke vil spørre med nick, så kan du ikke delta i en samtale på krangle. Enkelt og greit. Hvis poenget var å fortelle meg av CK er billig, så har du fått det til. Jeg har lært noe nytt. Kunne kanskje gjort det uten å lage en tråd kun til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå