Gå til innhold

Faen. Torturert kanin i skapet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant i dag ut at jeg er eier av en genser med 70% angorakaninhår fra Kina! (acne) fikk den til jul for et par år siden. Føler meg helt jævlig. Og jeg som elsket den genseren. Nå kan jeg vel nesten ikke bruke den mer? Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 98cdb...33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å bruke den..

Anonymous poster hash: 96e93...a80
Skrevet

Jeg hadde brukt den.. Gjort er gjort, og kjøpt er kjøpt.. Hadde samtidig støttet et par kampanjer og kanskje donert en liten sum bare sånn for karmaen sin skyld.. Og prøvd å tenke over fremtidige kjøp.

Anonymous poster hash: ebaf4...020
Skrevet

Tror faktisk ikke jeg klarer det jeg heller. Men den er så fin! Også er jo skaden allerede gjort, så dumt om den bare blir kastet, hvis du skjønner. Men likevel svært usikker på om jeg klarer å føle meg vel i den lenger :(

Hi

Skrevet

Det er forsåvidt ikke noe i veien for at du bruker den nå som den allerede er i skapet. Men personlig ville jeg nok ikke klart å kose meg med å ha på den genseren noen gang igjen, får frem noen bilder. Har et par sokker som jeg har kastet pga det, ikke at det er det samme som en genser, men det bare føles helt feil

Anonymous poster hash: 7f8d5...99e
Skrevet

Selg den og doner pengene til noe med dyrevelferd ;)

Skrevet

Jeg hadde brukt den.. Gjort er gjort, og kjøpt er kjøpt.. Hadde samtidig støttet et par kampanjer og kanskje donert en liten sum bare sånn for karmaen sin skyld.. Og prøvd å tenke over fremtidige kjøp.

Anonymous poster hash: ebaf4...020

Tenkte å gjøre det ja.. Må vel bli noen som jobber mot det da. Dyrevernalliansen?

Skrevet

Selg den og doner pengene til noe med dyrevelferd ;)

God ide!

Skrevet

Nå har jeg meldt meg inn i norsk kaninforening som jobber for stans av angoraproduksjon. Føler meg bittelitt bedre. 😔

Skrevet

Ifølge en bekjent benytter ikke Acne ull fra angorakaniner, men fra angorageiter, som klippes slik sauer gjør, men ikke mulesing altså. Vet ikke om det er tilfelle, for nå har jo Acne trukket produkter som er produsert i Kina, så de er vell usikkre selv. Men de skal altså i utgpkt være greie. 

Men jeg ville gjort som noen sier her, selg det og gi penger til dyrevern.

Anonymous poster hash: be259...79b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...