Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 ...med nr. 3. To barn fra før 3 og 9 år. Hun er riktig nok veldig flink med barna, aktiv, følger opp, arrangerer ting som bursdagsfester, foreldrefester, inviterer klassekamerater på pølsegrilling i hagen midt på vinteren etc etc. Veldig ungdommelig, trener 3-5 ganger i uka og er sprek. Men hva synes dere? Jeg vet ikke om jeg synes noe om det. Synes du det er hyggelig om dette var din venninne eller galskap? Anonymous poster hash: 8d86b...cf7
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Jeg kan ikke skjønne at det er noe å mene noe om.........! Om hun prøver å bli gravid, ønsker hun seg etter all sannsynlighet barn, og da er det vel flott om hun lykkes i det? Anonymous poster hash: b1cd9...702
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Jeg syns ikke det er så ille når hun har barn fra før, vet hva hun går til, og har energien til det.. Kommer mer an på hvordan hun er, enn alderen.. Anonymous poster hash: 65969...40f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Hvorfor i all verden skal jeg mene noe om det? Med mindre dama er uegnet som omsorgsperson, er det vel bare fint Anonymous poster hash: 0c980...c8f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Ser ikke hva problemet er... Du bør være glad for henne.... Anonymous poster hash: 4391e...22a
Caprica Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Er vel ikke din business det? Vær glad på din venninnes vegne, og om du ikke klarer det er du ikke stort til venninne...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Høres ut som om hun er en sprek og sporty mamma, som finner på masse gøy med barna sine. Heldige unger Anonymous poster hash: 9d711...bb8
*Miss Marple* Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Hvorfor skal du mene noe om det?
PrinsesseHengepupp Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Har du en SÅÅÅ gammal venninne da? Serr????
Lurifaxa Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 Ser ikke problemet. Det må da være opp til hver enkelt. Hvorfor skulle det være galskap?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 Hvorfor mener du at noen av oss må mene noe om det? Og hvorfor føler du at du har rett til å mene noe om det? Og akkurat hva er det du mener at vi bør mene?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #12 Skrevet 25. november 2013 Pass dine egne saker så kan venninnen din ta sine egen valg basert på sine og hennes families ønsker. Forøvrig så fremstår du ikke som noen god venninnen hvis du mener du har rett til å tenke negativt i forhold til dette. Anonymous poster hash: 26a48...dde
Isola&Lille+julegave Skrevet 25. november 2013 #13 Skrevet 25. november 2013 Jeg syns det er supert! Og absolutt ikke for sent.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 ...med nr. 3. To barn fra før 3 og 9 år. Hun er riktig nok veldig flink med barna, aktiv, følger opp, arrangerer ting som bursdagsfester, foreldrefester, inviterer klassekamerater på pølsegrilling i hagen midt på vinteren etc etc. Veldig ungdommelig, trener 3-5 ganger i uka og er sprek. Men hva synes dere? Jeg vet ikke om jeg synes noe om det. Synes du det er hyggelig om dette var din venninne eller galskap? Anonymous poster hash: 8d86b...cf7 Hæ? På hvilken måte kan noe menneske mene at dette er galskap og "ikke synes noe om det"? Det er da bare flott og koselig at hun vil ha et barn til. HVa i alle dager skulle liksom være problemet??? Anonymous poster hash: 67231...5d9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #15 Skrevet 25. november 2013 ...med nr. 3. To barn fra før 3 og 9 år. Hun er riktig nok veldig flink med barna, aktiv, følger opp, arrangerer ting som bursdagsfester, foreldrefester, inviterer klassekamerater på pølsegrilling i hagen midt på vinteren etc etc. Veldig ungdommelig, trener 3-5 ganger i uka og er sprek. Men hva synes dere? Jeg vet ikke om jeg synes noe om det. Synes du det er hyggelig om dette var din venninne eller galskap? Anonymous poster hash: 8d86b...cf7 Hæ? På hvilken måte kan noe menneske mene at dette er galskap og "ikke synes noe om det"? Det er da bare flott og koselig at hun vil ha et barn til. HVa i alle dager skulle liksom være problemet??? Anonymous poster hash: 67231...5d9 ...forrestem tror jeg at det er DU som er denne venninnen - at det er DU som vil at et tredje barn, men legger inn spørsmålet på den måten du gjør for å sjekke hvordan andre reagerer uten å måtte avsløre deg selv. Som du ser, synes folk at dette er koselig og uproblematisk, og uansett er det ditt valg, så det er bare å kjøre på! Anonymous poster hash: 67231...5d9
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 25. november 2013 #16 Skrevet 25. november 2013 Jeg hadde tenkt at det var for sent, men jeg ville gledet meg på min venninnes vegne dersom hun hadde valgt å få ett barn til. Er selv 40 år, og kunne på ingen måte ha startet på nytt igjen. Ferdig med nattevåk og babyalder. Men at andre velger anderledes er uproblematisk for meg.
Von Hertelhofen Skrevet 25. november 2013 #17 Skrevet 25. november 2013 Skal hun virkelig få ett barn til, når hun er 41 år og gamlehjemmet står for tur?? Trodde ikke så gamle mennesker kunne bli gravide, jeg
AnonymeAnine Skrevet 25. november 2013 #18 Skrevet 25. november 2013 Jeg er 41 (whaat?) og skulle gjerne hatt overskudd til å ha flere barn. Men etter tre er jeg ferdig. Noen har mer overskudd enn andre, uavhengig av alder. Du bør være glad for din venninne. Jeg kjenner flere som har fått første baby etter fylte førti. Det er ikke alle som for eksempel treffer mr Right når de er 25.
alianf Skrevet 25. november 2013 #19 Skrevet 25. november 2013 Er 39 år og venter nr.4. Blir 40 før babyen er født. Skjønner ikke at folk føler at de må blande seg opp i andre sine valg.
Gjest elisa bt Skrevet 25. november 2013 #20 Skrevet 25. november 2013 Det eneste jeg tenker om denne damen er at hun kanskje bør revurdere vennekretsen sin, det kan ikke være noe særlig å ha en venninne som er så dømmende som du fremstår her...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #21 Skrevet 25. november 2013 du det er faktisk ganske lenge siden forventet levealder var under 50 år. Tenker nok dette går helt fint! Også håper jeg du aldri uttrykker din bekymring ang dette å få barn i moden alder til din venninne. Så lenge man er fruktbar og har mulighet, ork og alt annet man trenger for å oppdra barn, enten man er 18 eller 40 så er det ingen andre enn den det gjelder sin business. Anonymous poster hash: 11572...108
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #22 Skrevet 25. november 2013 Jeg hadde nok også tenkt at det var sent, men rart er det ikke. Og dette hadde jeg tenkt INNI meg, men ikke på noen måte sagt dette til vennina mi. Det er leeeenge til jeg blir førti, ca tjue år 😂 men at noen ønsker et barn til, det ser jeg ikke noe problem i. 40 er da ingen alder. Håper du blir glad på din vennines vegne om hun får det hun ønsker :-) Anonymous poster hash: ef7ab...5c7
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #23 Skrevet 25. november 2013 Jeg er 42, er singel og venter barn ved hjelp av egg donor. Hva er din mening om det HI? Anonymous poster hash: 35753...96c
Gjest Kransekakestanga Skrevet 25. november 2013 #24 Skrevet 25. november 2013 Jeg er 41 og skal ta mitt 3. keisersnitt på onsdag! Første gang jeg ble mor var jeg 23, og den eneste forsjellen jeg kjenner fra den gang og denne gangen er at jeg er mer moden, mer avslappet, mer kunnskap og har mye bedre økonomi. Kan ikke begripe hva som skulle vært galskap med dette. Absolutt alt ligger jo til rette for at dette blir helt topp! Jeg er på langt nær så hysterisk som da jeg var 23, er ikke så usikker som jeg var den gang og denne gangen har jeg mulighet til å være hjemme med babyen til jeg føler det er rett å sende henne i barnehage. 2-3 år, kanskje, vi får se! Gleder meg stort, jeg!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #25 Skrevet 25. november 2013 Det er da helt ok! I gamle dager, bare 3 generasjoner siden, fikk de barn til de var både 45 og 46. Det er da livets gang det! Anonymous poster hash: 0c25f...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå