Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Skrevet 25. november 2013 Jeg er 23 uker på vei. Kjæresten min bor i sverige, og jeg bor i norge med min 2 år gamle sønn jeg har fra forige forhold. Jeg reiste tilbake til norge i slutten av august, da jeg var 9 uker på vei. Da kjæresten min var her i helga, fant jeg bilder på telefonen hans av han og en annen jente, noen bilder hvor de er på byen, noen hvor det ser ut som de er hjemme hos henne og hun kysser ham på kinnet, et bilde hvor de kysser og et bilde hvor de er ute og spiser. Det første bildet er fra september, det siste fra et par uker siden. Han sier at det ikke betyr noe og at han er fryktelig lei seg for det, men ban nekter å forklare hva som har foregått og hva hun heter. Jeg har sagt at jeg vil gjøre det slutt. Han reiste hjem som planlagt nå i morrest. Det gjør fryktelig vondt. Noen meninger? Anonymous poster hash: 02d1c...d40
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Dropp fyren! Anonymous poster hash: 55aa1...af2
Isola&Lille+julegave Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Utroskap er så respektløst at for meg er det fullstendig utilgivelig. Dette har han tydeligvis holdt på med en stund også. Dropp han! Ellers kommer han tilmålte tråkke på deg resten av livet!
mamma_bergen Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Jeg hadde ikke klart å være sammen med en jeg ikke stolte på..Er ikke tilliten der, er det ingenting der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå