Gå til innhold

Bekymret over jenta mi. Hun har forandret seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 2 år og har gått i barnehagen siden august 2012. 

Hun har aldri hatt noen problemer med å leke med andre i barnehagen og er veldig populær blant både voksne og barn. Leker med alle barna osv.

Nå i det siste har hun vært veldig på meg. Skal kose hele tiden og være med meg overalt. Jeg synes så klart det er koselig og nyter det til det fulle, men om jeg går i butikken og er borte i fem minutter kommer hun og kaster seg rundt meg når jeg kommer tilbake osv.

I barnehagen på torsdag hadde hun ikke ville leke med noen eller gjøre noe. Plutselig hadde hun bare begynt å gråte og vært helt utrøstelig. Endte med at jeg måtte hente henne. Når vi kom hjem var alt bra igjen.

Hun er gamle seg hjemme, men ikke i barnehagen. Der har hun blitt mer innesluttet osv.

Idag spurte ene ansatte i barnehagen hva som plaga henne for hun var blitt så stille.

Hva kan dette være? Blir bekymret over at noe er galt, men er jo ikke så lett å få noe ut av en som nettopp har fylt 2 år

Anonymous poster hash: 3f894...d92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

seperasjons deperisjon. hun elsker deg høyt. hun må vel igjennom en fase nå der hun forstår at dette er slik livet hennes må vere og vere borte fra mamma hele dagen.

Anonymous poster hash: 45b8e...42f

Skrevet

Jeg har vært sykmeldt en stund og hatt henne hjemme en del og hatt korte dager i barnehagen. Noen ganer har hun hatt full dag når jeg ikke har vært bra. Håper det går over snart for vil at hun skal kose seg i barnehagen. Hun gleder seg til å dra dit hver dag, men når vi kommer dit blir hun helt stille osv

Anonymous poster hash: 3f894...d92
Skrevet

hun trenger nok en tilvenning når hun har vert lengre tid hjemme. :-) et sårt lite barn. :-)

Anonymous poster hash: 45b8e...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...