Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #1 Del Skrevet 25. november 2013 Her blir det dessverre mye tv. Synes det er vanskelig å få henne i gang med så mye annen lek. Hun orker ikke/gidder ikke og vil bare se på tv... Jeg har ikke tid til å aktivisere henne hele tiden... Anonymous poster hash: 075e5...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giss Skrevet 25. november 2013 #2 Del Skrevet 25. november 2013 Tegning, oppgaver, perler, playmobilfigurer og "jentelego" er store hit her. Ofte sitter hun med sånne ting ved kjøkkenbordet mens jeg f eks lager middag. Jeg gjør meg i blant upopulær og nekter å sette på tv'en. Da bruker det ikke å gå mer enn fem minutter før hun har funnet på noe å holde på med selvom hun i utgangspunktet sa hun ikke ville/orket/gadd å gjøre noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #3 Del Skrevet 25. november 2013 Her blir det også for mye tv. En dag satte jeg foten ned, nok var nok. Det gikk vel en liten uke, så var hun avvent. Det krevde mye av meg, men nå leker hun fint med andre ting. Hun går tur med bamsehunden og har laget bånd selv. Hun leker med dukker, My little pony, smådyr, lego, puslespill, tegning, maling og aktivitetsbøker. Anonymous poster hash: 7ee3a...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurra1234 Skrevet 1. desember 2013 #4 Del Skrevet 1. desember 2013 Vi har ikke tv i stua. Ute av syn ute av sinn. Hun ser sjelden barnetv i løpet av uka. I helgene ser hun litt. Hun leker som regel med lillesøster, danser, eller har et klippe lime prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Del Skrevet 2. desember 2013 Tegne, bygge lego, gjøre oppgaver, skrive, tenke og stille lange spørsmål som trenger lange forklaringer om alt mellom himmel og jord, høre lydbok, kle seg ut, leke med figurer, hoppe og danse, synge, spille på instrumenter, lage lange fantasihistorier og rollelek med venner, spille spill (analoge), puslespill, litt skjerm innimellom (tv, pc, nettbrett), leke tulleleker med mammaen eller pappaen. Anonymous poster hash: 081b3...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå