Gå til innhold

Dere som løper mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gjerne har løping som eneste treningsform, hvor mye løper dere i løpet av uka?

Og hvordan ser kostholdet deres ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva du tenker er mye men jeg løper i snitt 2-3 mil i uka. Jeg spiser helt vanlig...kanskje litt i underkant. Men skal ned i vekt og har gått ned 34 kilo på et halvt år.

Anonymous poster hash: bb415...597

Skrevet

Jeg vet ikke hva du tenker er mye men jeg løper i snitt 2-3 mil i uka. Jeg spiser helt vanlig...kanskje litt i underkant. Men skal ned i vekt og har gått ned 34 kilo på et halvt år.

Anonymous poster hash: bb415...597

Spiser du noe spes rett før/etter løping da?

Skrevet

AKkurat nå så håper jeg i vinter og få til 4 mil i uka. 4dager a 10km. Det er frodi jeg skal løpe halvmarethon til høsten, og vil holde på formen til jeg kan sette inn "støtet" i vår.. Ellers så bruker ejg på vinteren og være fornøyd med tre joggeturer, noen uker også bare to, og heller ha noen kortøkter, med styrketrening (Jillian MIchaels) i tillegg..

Men som sagt, skal løpe langt til høsten, og jeg vet at min vekt gjør at det kan bli vonde ben om jeg skal starte for fullt til våren med langøkter..Derfor jeg løper såpass.

Hva jeg spiser? Alt for mye :) herregud, er jul snart, jeg har allerede i høst lagt på meg 2-3 kilo, så dette ser mørkt ut. :D Men håper treninga holder det noenlunde i sjakk, men det viktigste er likevel at bena blir proporsjonalt sterkere med økt vekt, slik at jeg ikke går på en smell der. Håper flere, kortere turer gjør dette. Enn så lenge så merker jeg ikke noe i knea..Bruker og gjøre det om jeg har lagt på meg. Men har brukt og løpe lengre turer, litt mer sjeldent....

Løping er uansett herlig. Min "fritid" og "egentid":...Da hører jeg på favorittmusikken min og bare tar det som det kommer. Presser meg en dag, og bare kosre meg en annen. Deilig :)

Anonymous poster hash: c5e8b...216

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...