Gå til innhold

Bekymret for Anna Rasmussen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste innleggene hennes består kun av triste tanker.

Hun er ett eksempel på ei flott, ung jente som også er mamma. Hun får mye pes og hun suger til seg all kritikk hun får. Som 17 åringer flest.

Nå syns jeg det begynner og bli drøyt og moren hennes burde stoppe henne, noe hun faktisk kan. Anna er 17 år og bor enda i hennes hus. Jeg er IKKE ei av dem som dømmer moren, jeg syns moren gjorde det en god mamma gjør når sin 14 åring blir gravid. Støttet henne. Men nå syns jeg hun burde si til Anna at nok er nok og ta en bloggpause.

Anna blogger fra hjertet, noe som er bra og inspirerende for andre. Men det er jo ikke bra for hennes selv og blottlegge absolutt alt for hele Norge!?

Nå i siste innlegget avslører hun at det var pappaen som angep henne fysisk i høstferien og at hun er livredd for ham.

Bare meg som synes dette begynner og bli altfor drøyt og blogge om?

Ingen vonde tanker rettet mot noen, jeg kjenner bare jeg er bekymret for den unge, flotte jenta.

Anonymous poster hash: 5b07d...d55
Videoannonse
Annonse
Gjest elisa bt
Skrevet

Jeg kjenner ikke denne bloggen, men tenker at dersom du mener at en ung jente skriver en blogg der hun blottlegger seg for mye er det veldig lite gjennomtenkt å lufte din bekymring på et åpent forum. Du er klar over at dette lett kan føre til at hun får flere lesere? Hvis du er bekymret for at hun får negative tilbakemeldinger er det vel kanskje ikke så lurt å sende henne hylekoret herfra... 

Skrevet

Jo mulig. Tenkte ikke på det. Hadde jeg visst hvem moren hennes var ville jeg prøvd og kontakte henne personlig. Men det ville jo blitt litt rart det også. Mener hun er på min alder, i 40 årene. Og håper at hun er oppegående nok til og ta sitt ansvar her..For at Anna skal få det best mulig fremover.

Anonymous poster hash: 5b07d...d55
Skrevet

Hvorfor har faren hennes angrepet henne?

Anonymous poster hash: 46898...f11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...