Gå til innhold

"Glad i deg"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et helt ok forhold til min mor, men aldri hatt veldig tett forhold med at jeg kan fortelle henne alt, har aldri sittet mye på fanget eller hørt så ofte at hun er glad i meg. Ofte får jeg høre at jeg har vært så krevende, sugd ut all energien, men påslutt- men jeg er jo litt glad i deg også.

Og i helga har jeg og barna vært på besøk hos henne, og i kveld sendte jeg melding  om at vi var kommet vel hjem. 
Da fikk jeg til svar "glad i deg". 
Aner ikke hvorfor, men plutselig begynte jeg å grine virkelig mye. Mamma skrev at hun var glad i meg!!! 
Har ikke hørt disse ordene ofte, så ble nesten rart, men samtidig ble jeg både lei meg og utrolig glad innvendig. Samtidig fikk jeg en følelse av hvordan skal jeg tolke dette, og hva kan eg svare? Det ble unaturlig for meg :(

Huff, håper virkelig jeg klarer å gi barna mine mye kjærlighet å si gode ord som varmer og ikke plante di full av hvor strevsomme dem var! Håper de vil synes det er naturlig å høre de ordene, og at ikke alt blir rart :)

Anonymous poster hash: a6257...7a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å svare 'glad i deg og'

Anonymous poster hash: 435bd...827

Skrevet

Hva med å svare 'glad i deg og'

Anonymous poster hash: 435bd...827

Jeg gjorde det :)

Men føltes rart, og ikke naturlig i det hele og store for meg desverre.

Anonymous poster hash: 9a6ac...254

Skrevet

Det er så rart med det... Jeg har heller ikke hørt dette fra min mor, men jeg vet at hun er glad i meg likevel. 

Nå har jeg heller ikke hørt noe om at jeg har vært vanskelig heller, hun bare sier det ikke. 

Jeg forteller mine barn at jeg er glad i dem hver dag.

Anonymous poster hash: ce89b...034

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...